به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا، محمدرضا شاملو در سفر یکروزه به فیروزکوه و بازدید ازمحل جانمایی انتقال روستای سله بن ، گفت: اعتبارات ملی سال جاری نسبت به سال گذشته یک و 2 دهم و نسبت به سال 95 یک و چهار دهم کاهش داشت ولی حجم درخواست ها رو به افزایش است .
وی با بیان اینکه طرح هادی در استان تهران محدود در نظر گرفته شده که امروزه نتایج آن ملموس است ، افزود: سعی داشته ایم تا در این حوزه انعطاف پذیری را افزایش دهیم و در جهت جلوگیری از تخلف برای احقاق حق مردم راهکار ارائه دهیم .
دراین بازدید قاسم میرزایی نیکو نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی نیز بیان داشت که پویایی شهرستان فیروزکوه در روستاهای آن متمرکز شده است.
همچنین فرماندار فیروزکوه نیز گفت : استان تهران در طرح های هادی روند خوبی نسبت به دیگر استان های کشور داشته است.
مهدی یوسفی جمارانی، تصریح کرد: در سال 95 برای 7 روستای فیروزکوه، در سال 96نیز 11 روستا و در سال جاری برای چهار روستا فرایند ابلاغ طرح های هادی انجام شده است.
وی در خصوص روستای سله بن خاطرنشان کرد: با توجه به احداث سد نمرود، مسائل مورد توجه روستای سله بن در 2 بعد عمرانی و اجتماعی بوده که کمتر به بعد اجتماعی آن پرداخته شده است.
فرماندار فیرزوکوه ادامه داد: با مطالعات و اقداماتی صورت گرفته باید نظر مردم که ذینفعان اصلی هستند با ایجاد زیر ساختهای لازم و فراهم کردن زمینه های اجتماعی برای انتقال به منطقه جدید را جلب شود.
شاملو معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب کشور،نصرالله دهقانی مدیرکل بنیاد مسکن استان و جمعی از مدیران روز دوشنبه از محل جانمایی شده برای انتقال روستای سله بن بازدید کردند.
تهرام/7247/ب.ت/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.