نخستین همایش ملی مواجهه با آسیب های اجتماعی از دیدگاه اسلام(پیشگیری و مقابله) 26 تیرماه در محل مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار می شود.

به‌گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه شاهد، مراسم افتتاحیه، اختتامیه و ارائه مقالات علمی برگزیده، نخستین همایش ملی مواجه با آسیب‌های اجتماعی از دیدگاه اسلام روز سه‌شنبه 26 تیرماه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار خواهد شد.

فراخوان نخستین همایش ملی مواجهه با آسیب‌های اجتماعی از دیدگاه اسلام (پیشگیری و مقابله) از دی ماه سال 1396 آغاز و مهلت ارسال چکیده مقالات 10 اسفند ماه و آخرین مهلت ارسال مقالات کامل 31 خرداد ماه سال 1397 بوده و مراسم افتتاحیه و اختتامیه همایش سه‌شنبه 26 تیر ماه سال 1397 برگزار می شود.

برای شرکت کنندگان در این همایش، گواهی شرکت صادر خواهد شد.

گفتنی است این همایش به همت دانشگاه شاهد و با حمایت ( وزارت کشور، صدا و سیما، پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی، موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)، مرکز پژوهش های علوم انسانی و اسلامی صدرا،دانشگاه‌علوم‌اسلامی‌رضوی،پژوهشگاه‌فرهنگ‌و اندیشه‌اسلامی،دانشگاه معارف‌اسلامی، بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی، دانشگاه باقرالعلوم(ع)، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، دانشگاه امام صادق (ع) و...) برگزار می شود.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه حضور در همایش به وب سایت همایش به نشانی الکترونیکی(Cipsh.ir ) مراجعه کرده و با عضویت در سامانه مذکور و تکمیل فرم شرکت در همایش اقدام کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.