به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین توسلی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس در مسجد الغدیر اظهار داشت: مسئولین پی‌گیر مطالبات بر حق مردم باشند و در پی رفع مشکلات باشند.
وی با بیان اینکه همه مشکلات مربوط به کل نظام نیست، عنوان کرد: بخشی از دستگاه‌های اجرایی در عملکرد خود ضعف دارند دستگاه‌های اجرایی اشکالات را بپذیرند و با صداقت به مردم اعلام کرده و مشکلات را رفع کنند.
توسلی در ادامه تصریح کرد: دشمنان به دنبال ضربه زدن به اصل حاکمیت دولت و نظام هستند، نظام و انقلاب و ارزشها متعلق به ملت است و دشمن دستاوردهای نظام را هدف قرار داده است.
وی با اشاره به مشکل کمبود آب و برق اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم از نظر اخلاقی و شرعی از منابع انرژی درست استفاده کنیم، طبق آمار سرانه مصرف انرژی در کشور ما دو برابر کشورهای دیگر است.
امام جمعه شهرستان پردیس افزود: از نیمه دوم دولت گذشته تا نیمه اول دولت یازدهم کمترین افزایش تولید برق را داشتیم، تولید برق با استفاده از منابع گازی هزینه را کاهش می‌دهد و با ساخت نیروگاه‌های جدید، برق مورد نیاز تامین می‌شود.
توسلی در بخش دیگر سخنان خود به فرا رسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) تصریح کرد: در سالگرد شهادت امام صادق ع مانند سنوات گذشته با راه اندازی هیات‌های و دسته های سینه زنی در صحن امامزاده سلطان مطهر (ع) مراسم عزاداری برگزار می‌کنیم.
تهرام / 9441//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.