حجت نظری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این نماها هیچگونه سنخیتی با معیار و فرهنگ پایتخت ندارد، اظهار داشت: کمیته نما در مناطق مختلف پایتخت مستقر است تا طبق معیارها و فرهنگ بومی پایتخت از ساخت چنین نماهای غیر متعارف جلوگیری کند.
وی تصریح کرد: مراجع نظارتی درمحل ساخت و ساز ساختمان و برج ها حضور جدی تری داشته باشند و خروجی این طرح ها را با دقت بیشتری رسیدگی کند.
عضو شورای اسلامی شهر تهران همچنین در خصوص ساخت و سازهای حریم بناهای تاریخی نیز گفت: هر گونه ساخت و ساز جدید با استعلام از سازمان میراث فرهنگی و شهرداری تهران انجام می شود ولی با توجه به اهمیت خاص بناهای تاریخی باید این موضوع به صورت جدی تری دنبال شود.

* ساماندهی سگ های بلاصاحب کهریزک نیازمند طرح های مطالعاتی است
عضو شورای اسلامی شهر تهران در مورد معضل پرسه سگ های بلاصاحب در منطقه کهریزک نیز گفت: اینکه روزانه چندین قلاده سگ بلاصاحب از سطح شهر تهران جمع آوری و به منطقه کهریزک منتقل و در محیط رهاسازی شوند را باید بررسی کرد.
وی افزود: بی تردید تعداد سگ های بلاصاحب در منطقه کهریزک باعث تبدیل شدن به معضل جدید در منطقه خواهد شد، که نیازمند طرح مطالعاتی با استفاده از نظرات کارشناسان است.
نظری تصریح کرد: این موضوع یکی از دغدغه های مردم و اصحاب رسانه به شمار می رود که صاحب نظران نیز در این مورد نظر خود را بیان کنند.
6003/7247/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.