حجت الاسلام علی کنگرلو روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برنامه های متنوع نشاط آور فرهنگی در حوزه های قرآنی، معارف اسلامی، مسابقات ورزشی، گفتمان و مشاوره دینی در پایگاه ها تابستانی برای دانش آموزان برنامه ریزی شده است.
وی با اشاره به اینکه مربیان طراز اول کشوری در پایگاه های تابستانی فعالیت می کنند اظهار داشت: تمرکز این پایگاه ها از حسن آباد فشافویه تا قیام دشت عمدتا در روستاها و مناطق محروم و آسیب پذیر ری است تا بدین ترتیب دانش آموزان این مناطق از خدمات ویژه فرهنگی و ورزشی بهره مند شوند.
کنگرلو اضافه کرد: پایگاه های تابستانی با موضوعات تحکیم خانواده، عفاف وحجاب، بررسی مشکلات اجتماعی در مساجد، موسسات قرآنی، کانون های فرهنگی و برای اولین بار امسال در هیات مذهبی دانش آموزی روستاها و شهرهای مختلف برگزار می شود.
وی با بیان اینکه امسال برای اولین بار نشریات فرهنگی توسط جوانان در این پایگاه های انتشار خواهد یافت، افزود: امیدواریم با برگزاری این گونه برنامه های فرهنگی گام های بلندی در جهت کاهش مشکلات و معظلات اجتماعی مانند طلاق و اعتیاد در میان نسل جوان کشور برداریم.
به گزارش ایرنا، طرح اوقات فراغت از پنجم تیرماه با اعزام 30 روحانی و مبلغ از اداره تبلیغات اسلامی به 25 پایگاه در شهرری و 15 پایگاه نیز در شهرهای حسن آباد، کهریزک، باقرشهر و قیامدشت آغازشد.
تعداد پایگاه های زیر پوشش این نهاد در شهرستان ری از 45 به 60 پایگاه به نسبت سال گذشته افزایش یافت.
/6003/3218
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.