به گزارش ایرنا ، عباسعلی سعیدیان روز چهارشنبه در جلسه بررسی وضعیت برق و راهکارهای کاهش مصرف انرژی که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت : شهرستان ورامین به دلیل قرار گرفتن در منطقه گرم ، در ایام تابستان با مصرف زیاد برق مواجه است که گذر از مشکل کمبود انرژی به همراهی تمامی مردم ، مسئولان و دستگاه های دولتی ، اجرایی و خدماتی نیاز دارد.
وی گفت : مصرف بهینه انرژی در شرایطی که کشور با بحران های مختلف سیاسی ، تهدیدها و تحریم های ناجوانمردانه آمریکا و استکبار مواجه است باید به فرهنگ عامه مردم و مسئولان تبدیل شود.
وی تأکید کرد: مصرف بهینه و صرفه جویی در مصرف انرژی به معنی استفاده نکردن از امکانات موجود نیست بلکه فرهنگی است که در آن انرژی را پشتوانه ای برای کشور و فرصتی برای برخورداری آحاد جامعه از این امکانات می کند.
سعیدیان گفت : با تأکیدات صورت گرفته ، تمامی ادارات شهرستان ورامین موظفند تا از ساعت 13:30 به بعد ، وسایل برودتی و چراغ های اضافی خود را خاموش و از مدار مصرف خارج کنند.
وی اظهار داشت : برق منطقه ورامین موظف است لیست آن دسته از اداراتی را که نسبت به رعایت مصرف انرژی اقدام نکرده و مصرف خود را کاهش نداده اند را به فرمانداری اعلام کند که در این صورت با آن اداره برخورد می شود.
معاون فرماندار ورامین گفت : موضوع تغییر ساعات اداری ورامین در جلسات تخصصی بررسی و در صورت تأئید به ادارات و شهروندان اعلام می شود.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
از ابتدای هفته جاری ، برنامه خاموشی زمان بندی شده از ساعت 14 تا 19 در مناطق مختلف ورامین به مدت2 ساعت در هر محله اجرا شده است.
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.