به گزارش ایرنا، شکراله حسن بیگی روز چهارشنبه در نشست ستاد گرامیداشت دهه کرامت استان تهران تاکید کرد: همه نهادهای مسئول باید از فرصت دهه کرامت و سایر مناسبت های مذهبی برای رشد و ارتقای بینش مذهبی و تقویت روحیه دینی و ایمانی جوانان استفاده بهینه کنند.
وی با بیان اینکه امسال شعار 'خدمت کریمانه' برای دهه کرامت انتخاب شده است افزود: این نامگذاری نشان می دهد که همه باید به فکر خدمت به همنوعان و ملت شریف ایران باشیم و بدانیم این کار عبادتی بزرگ و ارزشمند است.
حسن بیگی گفت: فرصت دهه کرامت باید برای خدمت خالصانه و بی منت به مردم و تلاش برای افزایش رضایتمندی قدردانسته شود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران نیز در این نشست با بیان اینکه برنامه های دهه کرامت استان تهران با محوریت حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می شود، برگزاری مراسم جشن و تکریم اهل بیت(ع)، مسابقات فرهنگی از جمله کتابخوانی، سخنرانی های تبلیغی و مذهبی و غبارروبی امامزادگان استان تهران را از جمله برنامه های این دهه ذکر کرد.
بهزاد مریدی گفت: 1200 مبلغ مذهبی در سطح استان تهران سیره امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) را در مجالس مذهبی تبیین می کنند.
وی افزود: نهادهای مردمی، کانون های فرهنگی هنری مساجد، اصناف و سایر دستگاه های فرهنگی و اجرایی استان تهران در بزرگداشت دهه کرامت و اجرای برنامه ریزی ها همکاری می کنند.
دهه کرامت از سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) اول ذیقعده تا میلاد امام رضا(ع) دهم ذیقعده است که امسال از 24 تیرماه آغاز و تا سوم مرداد ماه ادامه می یابد.
شعار اصلی این دهه در سالجاری 'خدمت کریمانه' است.
تهرام/6139 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.