به گزارش ایرنا ، محمدرضا یوسفی روز چهارشنبه در جلسه ستاد امور جوانان که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت : حل مشکل جامعه در گرو رفع مسائل و مشکلات جوانان است و تا زمانی که از ظرفیت این افراد استفاده نشود، نمی توان راه حلی اساسی در این خصوص پیدا کرد.
وی گفت :درب اتاق مسئولان باید همواره بر روی جوانان باز باشد ، مسئولان وظیفه دارند تا حرف جوانان را شنیده و نظرات آنان را در تصمیم گیری ها مورد توجه قرار دهند چرا که هر گاه به جوانان اعتماد کردیم ، نتایج قابل قبولی را به دست آورده ایم.
وی با تأکید بر راه اندازی هر چه سریعتر خانه جوان در ورامین گفت : راه اندازی خانه جوان امتیاز بسیار بزرگی برای این شهرستان محسوب می شود تا در آن شاهد رشد و پیشرفت جوانان و ساماندهی امور آنان باشیم به این منظور فرمانداری ورامین زمینی به مساحت یک هزار و 200 متر مربع را در بهترین نقطه شهر را در اختیار اداره ورزش و جوانان گذاشته است تا هر چه زودتر شاهد راه اندازی این مرکز باشیم.
یوسفی گفت : تجربه انقلاب اسلامی ثابت کرده که هر گاه به جوانان اعتماد کرده و کارها را به آن ها سپرده ایم ، پیروزی ، پیشرفت و افتخار آفرینی نصیب ایران اسلامی شده که این مهم را می توان در پیروزی رزمندگان اسلام در طول دوران هشت سال دفاع مقدس ، افتخارآفرینی جوانان در میادین ورزشی و کسب رتبه های علمی در جهان مشاهده کنیم.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.