به گزارش ایرنا ، مسعود مرسل پور روز سه شنبه در نشست هم اندیشی با رؤسای هیأت های ورزشی قرچک که در سالن اجتماعت فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت : قرچک با وجود برخورداری از ورزشکاران مستعد ، مدال آور و افتخار آفرین ، از برخی زیرساخت های مورد نیاز بی بهره است لذا به منظور برون رفت از مشکلات پیش رو ، سه اقدام ساماندهی هیات‌های ورزشی، تعمیر و تجهیز سالن‌های ورزشی و افزایش سالن‌های ورزشی در دستور کار قرار گرفت.
وی گفت : استعدادهای ورزشی شهرستان قرچک به ویژه در حوزه ورزش های انفرادی با وجود کمبود امکانات ، نشان می دهد اگر زیرساخت های ورزش قهرمانی به ویژه در نهادینه شدن ورزش همگانی فراهم شده و این ورزش به فرهنگ و عادت خانواده تبدیل شود ، شاهد افتخار آفرینی بیشتری در میادین ورزشی خواهیم بود.
مرسل پور با تأکید بر توسعه ورزش در بخش بانوان گفت: بانوان نیمی از افراد جامعه را تشکیل می دهند و ورزش کردن علاوه بر این که می تواند موجب شکوفا شدن استعدادهای آنان شود ، سلامت عمومی آنان به عنوان مادران جامعه نیز ارتقاء پیدا می کند.

*2200 ورزشکار در قرچک ساماندهی شده اند
رئیس اداره ورزش و جوانان قرچک نیز در این جلسه از ساماندهی 2200 ورزشکار در رشته های مختلف انفرادی و گروهی در این شهرستان خبر داد.
محسن خادمی گفت : در حال حاضر در شهرستان قرچک 34 هیات ورزشی فعال و 7 هیات ورزشی نیمه فعال وجود دارد که توانسته اند 2 هزار و 200 ورزشکار را در رشته های مختلف ورزشی جذب کنند.
وی افزود : سال گذشته 24 ورزشکار شهرستان قرچک در میادین مختلف بین المللی موفق به کسب مقام قهرمانی شده‌اند که از این تعداد ، 23 نفر مرد و یک نفر زن هستند.
خادمی بدون اشاره به تعداد اماکن و سرانه ورزشی شهرستان قرچک گفت: سال گذشته با تلاش های دولت و پیگیری های فرماندار شهرستان، احداث اماکن ورزشی قرچک 25 درصد رشد داشته است.
قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.