«احمد جوشن لو» روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا علت این وضعیت را به گردن مدیریت ورزشی طی سال های اخیر می اندازد و اصرار دارد تاکید کند که ورزش این شهر طی سال های اخیر پیشرفت نکرده است.
وی در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری بومهن خاطر نشان کرد: یکی از اقدامات ما برای ارتقای سرانه ورزش این شهر ایجاد بخش ورزشی مستقل از اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس است.
عضو شورای شهر عنوان کرد: در رویکرد جدید ریاست هیات‌های ورزشی به جای رئیسان ادارات در اختیار نیروهای متخصص، مجرب و دلسوز هر رشته قرار می‌گیرد تا با استفاده از قابلیت‌های فردی خود ورزش را در این شهر توسعه دهند.
جوشن لو در ادامه با اشاره به اهمیت ورزش بانوان افزود: ورزش بانوان شهر وضعیت مناسبی ندارد، بانوان نمی‌توانند در بوستان‌ها ورزش کنند و به منظور رفع موقت مشکل، تنها زمین چمن فوتبال شهرداری برای ورزش صبحگاهی در اختیار بانوان قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: ساخت پارک بانوان در دستور کار شورا قرار گرفته است.
رئیس کمیسیون ورزشی شورای اسلامی بومهن با اشاره به آنچه درصد بالای اعتیاد بین شهروندان بومهن خواند، تاکید کرد: توسعه ورزش بهترین راهکار است و برنامه های خوبی برای توسعه ورزش و جلب مشارکت ورزشی شهروندان در دست اقدام است.
جوشن لو گفت: ساخت چهار سالن مجهز ورزشی دو طبقه با تایید و تامین بودجه در سال‌جاری در دست اقدام داریم و کنار زمین چمن شهرداری بومهن، بین محله ترک آباد و شهرآباد، منطقه سیاه‌بند و طلائیه برای ساخت سالن ورزشی جانمایی شده است.
وی ادامه داد: به منظور ارتقای سرانه ورزش، برای اولین بار در سطح شهرستان ساخت چهار زمین چمن فوتبال 5 تا 7 نفره پیش بینی کردیم که در محله های محروم شهر احداث خواهد شد.
عضو شورای شهر با تشریح اقدامات هیات همگانی شهر اظهارداشت: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی فردا دوشنبه 11تیر برگزار می‌شود و جوایز نفیسی برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.
شهر بومِهِن زیرمجموعه شهرستان پردیس در شرق استان تهران قرار دارد.
تهرام/9441/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.