به گزارش خبرنگار ایرنا، مسجدجامعی روز یکشنبه در هفتاد و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود افزود: طبق مصوبه دوره چهارم شورا مقرر شد حد فاصل تالار وحدت تا پارک دانشجو (تئاتر شهر) به گذر فرهنگ بدل شود اما اقدام خاصی در این زمینه انجام نشده است.
تئاتر شهر در حاشیه پارک دانشجو در چهارراه ولیعصر (ع)تقاطع این خیابان و خیابان انقلاب واقع شده است.
تالار وحدت نیز در خیابان استاد شهریار، در مجاورت پارک دانشجو قرار دارد.
وی ادامه داد: اکنون با شروع این اقدامات نگرانیم که مبادا گذر فرهنگ به سرنوشت پیاده راه خیابان 17 شهریور دچار و باید بررسی‌های بیشتری در این زمینه انجام شود.
مسجدجامعی همچنین به انتشار فهرست اسامی دریافت کنندگان طرح ترافیک خبرنگاری از سوی معاونت حمل و نقل اشاره و بیان کرد: به نظر می‌رسد باید در ارائه طرح بازبینی انجام شود تا شاهد خطای کمتری در این زمینه باشیم.
به گزارش ایرنا، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران چندروز پیش نام افرادی که با عنوان خبرنگار از سهمیه طرح ترافیک استفاده کرده اند را در سامانه شفافیت شهرداری تهران به نشانی shafaf.tehran.ir اعلام کرد که واکنش های زیادی به همراه داشته است. برخی انتقاد کرده اند چرا نام رسانه ها منتشر نشده و مشخص نیست کدام خبرنگار در کدام رسانه فعالیت دارد و نکته دیگر اینکه برخی می گویند نام برخی افراد که خبرنگار نیستند در این فهرست مشاهده می شود.
تهرام//1735/9343/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.