به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری در حرم عبدالعظیم (ع) اظهار داشت: دولت با کمک قوه مقننه و قضاییه باید یک تیم قوی اقتصادی را برای مهار قیمت ها و رفع مشکلات اقتصادی مردم ایجاد کند.
وی با تاکید بر اینکه قوه قضاییه باید با مفسدان اقتصادی با قدرت برخورد کند، افزود: اعتراضات بازار تهران در روزهای اخیر حرکت کوچکی نبود، بازاریان که همواره در پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی نقش عمده داشته اند، نباید زمینه موج سواری و خوشحالی دشمنان نظام را فراهم کنند.
شاهچراغی عنوان کرد: اعتراض های به حق مردم در خصوص مسایل اقتصادی نباید زمینه جشن و پایکوبی عده ای سلطنت طلب و منافق در داخل و خارج از کشور را فراهم کند.
وی عنوان کرد: مسئولان قوای سه گانه باید برای دور کردن سایه شوم گرانی از سر مردم فکری اساسی و عاجل کنند.
وی در ادامه با بیان اینکه قوه قضاییه باید مظهر عدالت و پناهگاه مردم باشد، اظهار داشت: همانگونه که امام راحل تاکید کرده اند؛ این قوه باید حافظ جان، مال و ناموس مردم باشد به طوری که افراد جامعه از احقاق حق خود در دستگاه قضا همواره احساس رضایت داشته باشند.
خطیب جمعه شهرری با بیان اینکه قوه قضاییه برای اجرای عدالت بیش از سایر قوا مورد هجمه دشمنان نظام قرار می گیرد، تصریح کرد: دشمنان نظام هر روز به بهانه های مختلف از جمله رعایت نکردن حقوق بشر این قوه را زیر سوال می برند، در حالی که خودشان بزرگترین ناقض حقوق بشر در دنیا هستند.
وی ادامه داد: آمریکا در داخل کشورش با جدا کردن کودکان مهاجرین از والدینشان و همچنین در به قتل رساندن سیاه پوستان بزرگترین ناقض حقوق بشر است.
وی گفت: آمریکا در صحنه بین المللی نیز با چراغ سبز نشان دادن به آل سعود زمینه کشتار دسته جمعی مردم یمن و سوریه را فراهم کرده است.
امام جمعه شهرری در بخش دیگر سخنان خود به فرا رسیدن 15 شوال سالروز وفات حضرت عبدالعظیم(ع) اشاره کرد و یادآور شد: سید الکریم عالم، فقیه و محدث بزرگی بود که از سه امام معصوم حدیث نقل کرده است و همواره در طول زندگی خود پیرو ولایت بوده است.
3218/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.