به گزارش ایرنا، محمد حسین مقیمی روز چهارشنبه در دیدار رئیس جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) استان تهران گفت: درخواست های برخی کسبه، اقتصادی و مشخص است که در مسیر درست خود باید مطرح شود اما باید هوشیار بود زیرا برخی عوامل سوءاستفاده گر قصد بهره برداری از این وضعیت دارند و در پوشش کسبه می خواهند این اعتراض ها را وارد مسیرهای دیگری کنند.
وی اضافه کرد: دولت خواسته های کسبه و بازاریان را شنیده و می شنود، جلسات مختلفی با آنها برگزار شده تا درخواست ها بررسی و پیگیری شود اما آنچه مشخص است اینکه برخی افراد به صورت هدایت شده قصد سوءاستفاده از شرایط موجود را دارند، که خود کسبه اجازه این کار را به آنها نمی دهند.
به گزارش ایرنا، برخی کسبه بازار تهران دو روز پیش به منظور بیان برخی مطالبات صنفی خود مغازه هایشان را بستند و مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند و دیروز نیز در حوالی بازار برخی عوامل سعی داشتند در تردد خودروها در خیابان های اطراف اخلال ایجاد کنند که این اقدام با مسئولان صنفی و بازار مواجه شد.
متولیان بازار و اصناف اعلام کرده اند این افراد که سعی در ایجاد اختلال در سطح شهر شده اند از کسبه نیستند زیرا بازاریان مطالبات خود را در مسیرهای قانونی و مشخص پیگیری می کنند.
استاندار تهران در ادامه سخنان خود تاکید کرد: دشمن برای از بین بردن وحدت ملی و انسجام داخلی جنگ روانی و اقتصادی به راه انداخته است که نباید اسیر آن شویم.
وی افزود: دشمنان امروز دنبال راه انداختن جنگ در جبهه اقتصادی هستند و این جنگ در واقع تداوم شیطنت های آنان از ابتدای انقلاب اسلامی است.
استاندار تهران بابیان اینکه همانند هشت سال دفاع مقدس باید مقابل جنگ اقتصادی و سیاسی دشمن بایستیم، اظهارداشت: باید مقابل این جنگ اقتصادی پاتک اقتصادی بزنیم و در حوزه رسانه ای نیز برای تشریح وضع موجود و اقدامات انجام شده به مردم فعال تر عمل کنیم.
مقیمی با بیان اینکه باید توان رسانه ای خود را برای مقابله با جنگ روانی دشمن افزایش دهیم افزود: باید برنامه رسانه ای دشمنان را بشناسیم و برای مقابله با آن اقدام کنیم.
مقیمی گفت: انتظار از خبرگزاری ایرنا بالا است و همانطور که این رسانه در گذشته موفق عمل کرده در ادامه نیز باید هوشیارانه رسالت خود را ایفا کند.
طی حکمی ازسوی مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی، داود میاندهی به عنوان رئیس جدید خبرگزاری ایرنا استان تهران منصوب و جایگزین محسن فتاحی در این مسئولیت شده است.
تهرام/6139/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.