اکبر بختیاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به وجود آسیب های اجتماعی و خشونت در جامعه و فضای مجازی فراخوان مسابقه «خوبی را معروف کنیم» با هدف معرفی و ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی، ترویج ارزش ها و فضایل اخلاقی و مهربانی از فرودین ماه منتشر شد.
وی با اشاره به برگزاری مسابقه «خوبی را معروف کنیم» در 2 بخش میدانی؛ اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی با محوریت خانواده و مسابقه عکس گفت: در بخش میدانی 120 خانواده و در بخش مسابقه عکس 207 عکاس حرفه ای آثار خود را با موضوع هایی همچون مهربانی با خانواده، والدین، طبیعت، شهر، مردم و مهربانی با خود به دبیرخانه مسابقه ارسال کردند.
بختیاری افزود:آثار مسابقه عکس با حضور اعضای کمیته داوری؛ مسعود زنده روح کرمانی، مهدی سروری، محمد نوروزی و احسان رافتی مورد بررسی قرار گرفته و سه اثر برتر و 2اثر برگزیده انتخاب شدند که در آیین اختتامیه از آنها تجلیل خواهد شد.
رئیس فرهنگسرای رازی اظهار داشت: همچنین در بخش مسابقه عکس به 50اثر حق التالیف پرداخت می شود که این آثار در نمایشگاه ها و برنامه های مختلف مراکز فرهنگی هنری منطقه 11 شهر تهران به نمایش گذاشته خواهد شد.
وی گفت: در بخش میدانی و اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی با محوریت خانواده، از 10 خانواده که برترین پروژه‌های فرهنگی و اجتماعی را اجرا کرده‌اند، تجلیل می شود.
بختیاری ابراز امیدواری کرد: با همکاری سازمان زیباسازی شهر تهران برای نمایش آثار برتر مسابقه «خوبی را معروف کنیم» در سطح شهر مهربانی، فضایل و ارزش های اخلاقی ترویج پیدا کند.
دبیر اجرایی مسابقه «خوبی را معروف کنیم» اظهار داشت: در تلاش هستیم سال آینده این مسابقه علاوه بر بخش عکس در بخش فیلم کوتاه نیز برگزار شود و با فعالیت هایی در فضای مجازی مهربانی و فضایل اخلاقی را بیشتر به مردم معرفی کنیم.
آیین اختتامیه مسابقه «خوبی را معروف کنیم» روز چهارشنبه(13تیرماه) ساعت 16 تا 18 در پردیس سینمایی رازی واقع در خیابان هلال احمر، نرسیده به میدان رازی برگزار می شود.
تهرام/7245/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.