به گزارش ایرنا ، محمد رضا یوسفی فرماندار شهرستان ورامین در مراسم بهره برداری این زمین چمن گفت: طی سال های اخیر و با همت دولت های یازدهم و دوازدهم ، اعتبارات بسیار مناسبی به روستاهای شهرستان ورامین اختصاص یافته و طرح های عمرانی متعددی در این مناطق اجرایی شده به گونه ای که دیگر هیچ یک از روستاهای ورامین به اجرای طرح های عمرانی نیازی ندارند.
محمدرضا یوسفی گفت: مهمترین هدف از اجرای طرح های عمرانی و افزایش امکانات در مناطق روستایی ، ماندگاری روستائیان و جلوگیری از مهاجرت به مناطق شهری است چرا که این پدیده باعث نابودی اقتصادی کشاورزی که عمدتا بر کشاورزی استوار است می شود.
وی بیان کرد: با افزایش امکانات و اجرای طرح های عمرانی در مناطق روستایی ، مسئولان شهرستان به سمت اجرای طرح های اشتغالزا در این مناطق حرکت می کنند چرا که اگر ساکنان مناطق روستایی از درآمد کافی برخوردار نباشند، امکانات نیز نمی تواند باعث ماندگاری آنان شود.
فرماندار ورامین گفت: اجرای طرح های تولیدی در قالب روستا تعاون ، یکی از مهمترین راهکارهایی است که دولت تدبیر و امید برای ایجاد فرصت های شغلی در مناطق روستایی ارائه کرده و در روستاهای ورامین نیز در قالب این طرح می تواند به فعالیت های اقتصادی پرداخت.
ورامین از دو بخش مرکزی و جوادآباد تشکیل شده و 42 روستای دارای دهیاری دارد.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.