محمدحسین تاجیک روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد ساخت و ساز غیرمجاز به استناد تبصره یک و دو ماده 10 قانون حفظ اراضی کشاورزی در اراضی کشاورزی روستای قوئینک زُهری از توابع بخش مرکزی ورامین صورت گرفت و با اجرای آن 4 هزار و 500 مترمربع زمین تصرف شده، آزاد سازی شد.
وی اظهار کرد: حکم تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز با حضور نمایندگان فرمانداری ، نیروی انتظامی و دستگاه قضایی انجام شد.
تاجیک افزود: عده ای از افراد سودجو با توجه به عدم شناخت افراد از بافت شهرستان ، اقدام به محصور نمودن غیر قانونی اراضی کشاورزی نموده و این اراضی را به صورت باغ ویلا و با قیمت گزاف به فروش می رسانند .
مدیر جهاد کشاورزی ورامین تأکید کرد : هر گونه ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی ممنوع بوده و در صورت مشاهده با متخلفین برخورد و ساخت و سازهای غیر مجاز تخریب خواهند شد.
وی گفت : همکاری مناسب و نزدیک دستگاه قضا ، دادستانی و دادگستری ورامین و بخش جوادآباد باعث شده تا در کمترین زمان حکم قلع و قمع برای ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی صادر و در کمترین زمان اجرایی شود.
شهرستان ورامین بیش از 80 هزار هکتار اراضی قابل کشت دارد که به دلیل کمبود منابع آبی تنها 38 هزار هکتار آن زیر کشت انواع محصولات زراعی و باغی می رود.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.