رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر پردیس گفت: توسعه ورزش‌های همگانی ارتقای سلامت شهروندان را به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هادی سوهانی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر پردیس و رئیس هیات ورزش‌های همگانی این شهر در جمع شماری از فعالان حوزه‌های مختلف ورزشی اظهار داشت: ورزش همگانی به دلیل نوع ماهیت خود و امکان فعالیت گروه‌های سنی و اقشار مختلف جامعه بستری بسیار مناسب برای توسعه فرهنگ ورزش در میان شهروندان است.

وی ادامه داد: همچنین مشارکت خانواده‌ها در انجام این رشته ورزشی همه‌گیر سلامت بانوان به عنوان رکن اصلی خانواده‌ها را به دنبال داشته و این مهم به سلامت همه اعضای خانواده و دوری آنها از عوارض بیماری‌های روحی و جسمی منتهی می‌شود. 

این مقام مسئول اضافه کرد: از این رو شورای اسلامی شهر و شهرداری پردیس به این امر مهم ورزش به ویژه ورزش همگانی توجه ویژه داشته و برای توسعه آن از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند. 

به گفته رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر پردیس و رئیس هیات ورزش‌های همگانی این شهر بعد از آخرین تغییر و تحولات در مدیریت این هیات و طی ماه‌های اخیر دو نشست تخصصی با همه فعالان حوزه‌های ورزشی‌های همگانی در محل جلسات شورای اسلامی شهر پردیس برگزار و نقطه نظرات و پیشنهادات بسیار خوبی ارائه شد. 

سوهانی ادامه داد: پیشنهادات و راهکارهای ارائه شده پس از بررسی و کارشناسی لازم توسط افراد زبده و پرسابقه و رفع موانع احتمالی به مرحله اجرا گذاشته می‌شود و شهروندان در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولاتی در این زمینه خواهند بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.