فرشاد اسکندری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اجرای این طرح از انتهای پل دورسن آباد تا پل قاسم آباد در بزرگراه آزادگان را شامل می شود و کمربندی دوم اسلامشهر را به بزرگراه امام رضا (ع) در جنوب شرق تهران متصل می کند.
وی اظهار داشت: تردد کامیون های سنگین، آمار بالای تصادفات منجر به فوت، ترافیک و وجود کارخانه های متعدد صنعتی در حاشیه کمربندی موجب مشکلات زیادی در این محدوده شده است.
اسکندری عنوان کرد: تعریض کمربندی دوم تهران از پل شهید کاظمی تا زیرگذر بزرگراه امام رضا (ع) در حوزه راهداری شهرستان ری واقع شده است که به دلیل گستردگی کار عمرانی در چند فاز مجزا اجرا می شود.
وی تعریض کمربندی تهران را از مصوبات سفر استانی رییس جمهور به این شهرستان بیان کرد و گفت: با وجود ملی بودن این طرح، خرید زمین های حاشیه ای موجب کندی و زمانبر بودن فعالیت های عمرانی شده است.
وی یادآور شد: امسال یکهزار میلیارد ریال طرح عمرانی نیز در حوزه روکش آسفالت، تعریض و ایجاد جاده در شهرستان ری تعریف شده است که در حال حاضر فعالیت عمرانی 2 بانده کردن جاده قدیم قم از حسن آباد تا ابتدای حوزه استحفاظی استان قم در حال اجرا است.
وی بهسازی و احداث جاده های روستایی این منطقه را ضروری دانست و گفت: برای جاده های روستایی نیز در بودجه سال جاری تنها 2 میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده است که جوابگوی گسترگی فعالیت عمرانی در این محورها نیست.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ری افزود: فرمانداری و بخشداری ها باید اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای در امر بهسازی جاده های روستایی شهرستان یاری کنند.
اسکندری در پایان سرقت تابلوها و علایم جاده ای را یکی از بزرگترین مشکلات اداره راهداری و حمل و نقل جاه ای عنوان کرد و افزود: تابلوها و علایم رانندگی قیمت مادی بالایی ندارند ولی حافظ جان مردم هستند، از همین رو باید پلیس راه و دستگاه قضایی با جدیت تمام با سارقان این علایم برخورد کنند.
شهرستان ری دارای 3 هزار کیلومتر راه همسنگ، 190 کیلومتر راه فرعی، 175 کیلومتر راه روستایی و 65 کیلومتر آزاد راه است.
3218/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.