اولین مدرسه فوتبال شهرستان پردیس با حضور تعداد زیادی از علاقه مندان به فوتبال در سه رده سنی فعالیت خود را آغاز کرد.

محمد علی وحید خو نایب رئیس هیات فوتبال شهرستان پردیس و پیشکسوت فوتبال این شهرستان در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن اعلام این خبر گفت: با پیگیری و مساعدت شورای شهر و اداره کل ورزش و جوانان پردیس به خصوص موسوی رئیس شورای شهر که از ورزشکاران این شهرستان هستند، زمین بزرگی برای فعالیت مدرسه فوتبال شهرستان در اختیار اولین آکادمی فوتبال قرار گرفت که خوشبختانه با استقبال زیاد جوانان و خانواده‌ها روبه رو شد.

وی تاکید کرد: اولین مدرسه فوتبال شهرستان پردیس با مربیان باسابقه و امکانات مناسب زیر نظر هیات فوتبال شهرستان به طور رسمی فعالیت خود را برای علاقه‌مندان به این ورزش از رده سنی 6 سال تا بزرگسالان آغاز کرده است.

وی با اشاره به اهداف و برنامه‌های بلند مدت این آکادمی گفت: طرح استعداد یابی افراد ثبت نام شده را داریم تا در رده سنی نونهالان, نوجوانان و بزرگسالان  نفرات شایسته را به تیم‌های استان معرفی کنیم.

این ورزشکار پیشکسوت شهرستان خاطر نشان کرد: از طریق این آکادمی حتی شاگردان مستعدی که توسط مربیان شناسایی می‌شوند را امسال برای حضور در اولین دوره مسابقات استان اعزام خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سئوال که در فصل سرما شرایط کلاس‌ها و تمرینات به چه صورت خواهد بود گفت: کلاس‌های آموزشی  این آکادمی در تمام فصل‌های سال به طور مرتب برگزار خواهد شد و آکادمی فوتبال هرگز تعطیل نخواهد شد و سالنی سرپوشیده علاوه بر زمین فوتبال توسط شهرداری پردیس در اختیار آکادمی قرار گرفته است.

وحید خو در ادامه با تاکید بر رعایت رعایت نکات اصول و توجه مربیان این آکادمی به سلامت روان و جسم اعضای خود گفت: تمام اعضای این آکادمی تحت نظر پزشک قدیمی شهر از نظر نوع تغذیه توجه به رشد بازیکنان مورد ارزیابی قرار گرفته و برنامه های لازم به آنها ارائه می شود.

وی با اشاره به اهمیت آموزش های روانشناسی در حوزه ورزش و توجه به اخلاقیات گفت: در همین رابطه با متخصصان در حوزه روانشناسی ورزش صحبت شده و با حضور خانواده ها سمینارهای آموزشی در این رابطه توسط آکادمی برگزار می شود.

مهدی لاله دبیر هیات فوتبال شهرستان نیز در همین رابطه به خبرنگار ایلنا گفت: از نظر مربیان این آکادمی اخلاق ورزشکاران و رفتاری که شایسته یک ورزشکار ایرانی است در اولویت قرار دارد و این آکادمی سعی دارد با این شعار سعی در ترویج این فرهنگ داشته باشد.

وی با بیان اینکه در زمان آغاز مدارس با توجه به شرایط دانش آموزان کلاسهای آکادمی برگزار می‌شود، گفت: با آغاز مدارس سانس‌های آموزشی با توجه به شرایط تحصیلی ثبت نام شده ها برگزار خواهد شد.

دبیر هیات فوتبال شهرستان با اشاره به استقبال خیلی خوب خانوادهها از فعالیت آکادمی فوتبال شهر گفت:وجود چنین مدرسه و فضایی جهت آموزش و استعداد یابی جوانان بسیار احساس میشد و خانواده ها تاکنون مجبور بودند برای شرکت فرزندانشان در دورههای فوتبال به زمینهای چمن در تهران مراجعه کنند که این امکان برای همه میسر نمیشد.

وی افزود: این آکادمی تاکنون حدود 150 نفر ثبت نام در رده سنی نونهالان، جوانان و بزرگسالان انجام داده که همه این افراد پس از تایید پزشکی و ارائه مدرک، شرایط لازم برای حضور در دوره های آموزشی را داشته اند.

گفتنی است در حال حاضر این آکادمی با حضور 3 مربی هیات فوتبال شهرستان محمد علی وحید خو, مهدی لاله و پویا موسوی با مدرک مربیگری به فوتبال مشغول هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
30 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.