به گزارش ایرنا، سردار حسین رحیمی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از اموال و کالاهای کشف شده در عملیات طرح رعد 12 در مقر فرماندهی پلیس پیشگیری در پایتخت افزود: ارزش اموال مسروقه کشف شده بالغ بر سه میلیارد و 200 میلیون تومان برآورد شده است.
وی ادامه داد: علاوه بر 55 قبضه انواع سلاح سرد و 17 قبضه سلاح جنگی و شکاری، بیش از 233 دستگاه خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه و 664 قطعه انواع وسایل خودرو نیز در عملیات ضربتی رعد 12از سارقان و مالخران کشف و ضبط شد.
رئیس پلیس پایتخت به برخورد و جمع آوری کالاهای ضدفرهنگی و غیراخلاقی در عملیات مذکور اشاره کرد و گفت: در این راستا 13 هزار عدد لوح فشرده مبتذل و مستهجن طی 24 ساعت گذشته کشف و امحا شد.
وی برخورد قانونی با موضوع قاچاق کالا در تهران را از دیگر ابعاد اجرای طرح رعد 12 عنوان کرد و افزود: در این خصوص سه باند قاچاق کالا منهدم و 31 قاچاقچی شناسایی و دستگیر شدند.
به گفته سردار رحیمی، ارزش کالاهای قاچاق کشف شده از متهمان 2 میلیارد و 900 میلیون تومان برآورد شده است.
وی به دستاوردهای طرح رعد 12 در حوزه مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت: در این راستا 282 خرده فروش شناسایی و دستگیر و 501 معتاد متجاهر هم طی 24 ساعت گذشته از سطح پایتخت جمع آوری شدند.
سردار رحیمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پلیس در موضوع عدم تخلیه ویلای مصادره‌ای در منطقه لواسانات توسط یکی از مسئولان لشگری ورود نمی کند، گفت: تاکنون هیچ گونه حکمی از سوی مقامات قضایی مبنی بر تخلیه مکان مذکور به پلیس پایتخت واصل نشده است.
تهرام/1109//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.