به گزارش ایرنا، میلاد زارعی عصر پنجشنبه در حاشیه برگزاری همایش ماهیانه هیات مدیره خانه مطبوعات شهرستان‌های استان تهران در آبسرد در جمع خبرنگاران اظهارداشت: خبرنگاران فاقد بیمه، با دریافت کد کارگاهی می‌توانند خود را بیمه کنند.
وی در ادامه افزود: فعالیت‎ خبرنگاران در شهرستان‌های استان تهران برای ما مهم است و به منظور ارتقا سطح علمی آنها دوره آموزش خبرنگاری شهری و روستایی را برگزار می‌کنیم.
مدیر عامل خانه مطبوعات شهرستان های استان تهران بیان کرد: برای خانه مطبوعات درهر شهرستان نیاز به یک دفتر داریم که در اکثر شهرستان‌ها خانه مطبوعات جانمایی شده است و به همت مسئولان به خصوص شهردار رودهن خانه مطبوعات این بخش در آینده نزدیک راه‌اندازی می شود.
زارعی خاطر نشان کرد: در هر شهرستان یک رابط بین خبرنگاران و اعضای هیأت‌مدیره خانه مطبوعات استان تهران فعالیت می کند و پیگیری فعالیت‌های خبرنگاران شهرستان‌های استان تهران از طریق رابط خانه مطبوعات انجام می‌شود.
وی با اشاره به لیست اعضای این خانه تصریح کرد: یکی از مشکلات خبرنگاران در تمام شهرستان‌ها، لیست اعضای خانه مطبوعات شهرستان‌های استان تهران است، ما هیچ مشکلی با فعالان ومدیران فضاهای‌ مجازی نداریم، اما باید تکلیف خبرنگاران مشخص شود.
مدیر خانه مطبوعات شهرستان‌های استان تهران اظهار داشت: برخی ازمسئولان روابط عمومی در اداره‌های استان تهران علاوه بر خبرنگاران، مدیران کانال‌های مجازی را در نشست‌های مختلف دعوت می‌کنند که این موضوع لزومی ندارد.
تهرام/9441 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.