به گزارش خبرنگار ایرنا از شهرستان پردیس، این افراد که تعدادشان افزون بر یکصد نفر تخمین زده می شد با در دست داشتن پلاکاردهایی از مسئولان درخواست داشتند که مشکلشان را پیگیری و حل کنند.
متقاضیان واحدهای مسکن مهر فاز 5 پردیس می گویند 6 سال است در انتظار دریافت واحدهای خود به سر می برند و باوجود پرداخت هزینه در چند نوبت هنوز واحدهایشان تحویل نشده است.
در ماههای اخیر خبر درخواست افزایش دریافتی از متقاضیان مسکن مهر(هزینه ساخت) برای چندمین بار طی سال های گذشته از سوی انبوه سازان فاز 5 رسانه ای شد که اعتراض شدید متقاضیان مسکن مهر را به دنبال داشت.
شرکت عمران شهر پردیس درواکنش به درخواست افزایش هزینه ها اعلام کرد: به هیچ عنوان افزایش قیمتی درکار نیست و انبوه سازان باید به تعهدات خود پایبند باشند.
متقاضان مسکن مهر فاز 5 پردیس خواستار رسیدگی به وضعیت نابسامان خود هستند و می گویند یا خانه هایشان تحویل یا به آنها زمین معوض داده شود.
شهرستان پردیس در حدود 25 کیلومتری شرق پایتخت قرار دارد و برپایه گزارش ها تاکنون 24 هزار و 624 واحد از 81 هزار و 733 واحد این طرح در شهر پردیس افتتاح شده و تنها 18 هزار واحد به متقاضیان تحویل شده است.
کل جمعیت ساکن در این واحدها در فازهای یک، دو، سه، چهار، پنج، هشت، نه و یازده، پس از پایان کار واگذاری ها حدود 600 هزار نفر برآورد می شود.
گزارش خبرنگار ایرنا حاکیست که هیچکدام از این فازها به طور کامل تکمیل نشده و اگرچه برخی واحدها در بعضی از این فازها واگذار شده اما هنوز واحدهایی هم وجود دارد که مراحل ساخت آنها تمام نشده است.
فازهای یک، دو، سه و چهار داخل محدوده شهر پردیس واقع شده اند و فازهای یازده، پنج و هشت نیز که در خارج از محدوده شهر قراردارد دارای تعداد زیادی از واحدهای نیمه تمام است.
تهرام /9441 / 1539/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.