به گزارش روز یکشنبه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، ساعت اجرای طرح های ترافیکی تهران در ماه مبارک رمضان از 6 و 30 دقیقه تا 18 بود که با توجه به پایان ماه مبارک رمضان ساعت اجرای 2 طرح زوج و فرد و ترافیک از امروز - یکشنبه - 27 خرداد از 6:30 صبح تا ساعت 19 خواهد بود.
براساس این اطلاعیه از عموم دارندگان خودروهای شخصی درخواست می شود که قبل از ورود به محدوده طرح های ترافیکی پایتخت، نسبت به ثبت‌نام و شارژ حساب شهروندی در سامانه «تهران من» اقدام کنند تا مشمول پرداخت عوارض مضاعف و جریمه نشوند.
به گزارش ایرنا، طرح جدید ترافیک شهر تهران از روز شنبه 15 اردیبهشت ماه اجرایی شد.
در طرح جدید ترافیک، دیگر مجوز سالانه ورود به محدوده طرح با دریافت مبلغ کلی در ابتدای سال صادر نمی شود و متقاضیان باید روزانه نسبت به اخذ مجوز ورود به این محدوده در شهر تهران اقدام کنند.
در شرایط کنونی 2 طرح محدوده «ترافیک» و «زوج و فرد» در شهر تهران اجرا می شود که ورود به محدوده ترافیکی منوط به داشتن مجوز روزانه و ورود به محدوده طرح زوج و فرد براساس رقم سمت راست پلاک خودروهاست.
زمان اجرایی روزانه طرح جدید ترافیک 6:30 تا 19 است، ضمن اینکه روزهای پنجشنبه نیز طرح های ترافیکی(ترافیک و زوج و فرد) اجرا نمی شود.
تهرام/9343//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.