به گزارش خبرنگار ایرنا؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران شامگاه چهارشنبه در مراسم افتتاحیه استخر شهید طوقانی در سخنانی اظهار کرد: با همکاری نمایندگان مجلس بر اساس ماده 27 سرمایه گذاران بخش خصوصی در کنار دولت می توانند پروژه های نیمه تمام ورزشی را تکمیل کنند.
رضا گلمحمدی ادامه داد: تا دهه مبارک فجر 40 پروژه ورزشی در سطح شهر و شهرستان های استان تهران به بهره برداری می رسد و با افتتاح این پروژه ها سرانه ورزشی شهروندان تهرانی و سایر شهرستان ها افزایش می یابد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از سرمایه گذاران و پیمانکاران بخش خصوصی خواست از فرصت بدست آمده استفاده کنند و با همکاری دولت پروژه های نیمه تمام ورزشی را تکمیل و به بهره برداری برسانند.
در این مراسم همچنین مدیرتوسعه مدیریت وزارت ورزش و جوانان در سخنانی با تاکید بر فراهم شدن امکانات ورزشی برای شهروندان تاکید کرد: با همکاری شهرداری و اداره کل ورزش و جوانان در زمینه احداث پروژه های ورزشی در کلانشهر تهران اقدامات خوبی صورت گرفته که با توجه به اجرایی شدن ماده 27 مجلس شورای اسلامی پیمانکاران بخش خصوصی می توانند در این زمینه اقدامات خوبی صورت دهند.
ژاله فرامرزیان تصریح کرد: آنچه در وزارت ورزش و جوانان دنبال می شود یکی فراهم کردن امکانات ورزشی مناسب و دیگری استفاده از ظرفیت های سرمایه گذاران در زمینه تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی در سراسر کشور به ویژه در شهر تهران است.
وی ادامه داد: توسعه امکانات ورزشی به تقویت ورزش قهرمانی و همچنین توسعه ورزش همگانی کمک می کند و در این زمینه همکاری شهرداری ها می تواند بسیار موثر باشد.
همچنین مدیر ورزش و جوانان شمال شرق تهران در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا افزود: استخر سرپوشیده شهید طوقانی با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال طی 7 ماه با مشارکت بخش خصوصی به بهره برداری رسید.
جعفر زرنگار گفت: این استخر طبق فرمت استخرهای استاندارد جهانی احداث شده و این استخر می تواند میزبان مسابقات داخلی و بین المللی باشد.
استخر تازه تاسیس شهید طوقانی در شرق تهران بلوار دلواری روبروی پارک آزادگان واقع شده است.
تهرام/7243/7244//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.