به گزارش روز چهارشنبه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه محسن محمدیان پیشاپیش با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر از برگزاری جشن بزرگ بندگی در ایستگاه‌های مترو تهران خبر داد و گفت: به منظور ایجاد فضای بصری مناسب با این روز و با استفاده از طرح های متنوع فرهنگی تمامی ایستگاه‌های مترو تهران و حومه فضاسازی می شوند.
وی تصریح کرد: مسافران مترو در این روز می توانند شنونده محتوای فرهنگی صوتی شامل ادعیه عید فطر و موسیقی از طریق رادیو مترو در تمامی ایستگاه ها باشند.
محمدیان در ادامه با اشاره به تردد مسافران و نمازگراران در روز عید سعید فطر از برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر با عنوان ذکر در گذرگاه فرهنگی ایستگاه مصلای امام خمینی (ره) خبر داد و خاطرنشان کرد: مسافران و نمازگزاران در این روز فرخنده از طریق نمایشگرهای داخل قطار ها و سکوی ایستگاه های مترو شاهد پخش مجله تصویری با محتوای فرهنگی مرتبط با عیدسعید فطر می باشند.
وی با اشاره به اینکه جهت ایجاد فضای بانشاط و مفرح برای مسافران مترو، گروه های موسیقی نواحی و اقوام، نیز توسط گروه های آذری و لری در ایستگاه های تجریش، شهید بهشتی، شوش و شادمان اجرا می شود خاطرنشان کرد: مسافران شهر زیرزمینی می توانند در روزهای یکشنبه 27خرداد ماه و دوشنبه 28 خرداد ماه 97 و از ساعت 15 تا 19 شاهد اجرای این برنامه هنری باشند.
به گزارش ایرنا، نماز عید سعید فطر به امامت رهبر معظم انقلاب در مصلای امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.
تهرام/7243 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.