پیمان قربانی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا از برگزاری نماز عید سعید فطر در مساجد این منطقه خبر داد و افزود: نماز عید فطر در مساجد محوری محلات برای آن دسته از شهروندان به ویژه سالمندانی که توانایی حضور در مصلی تهران را ندارند، برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: مسجد صاحب الزمان (عج) و بوستان شریعتی درمحله شریعتی شمالی، مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در خیابان زنهاری، حسینیه مکتب العباس (ع) در محله عبدل آباد، مسجد امام حسین(ع) در خیابان لقمان جنوبی، مسجد امام حسن مجتبی(ع) در محله شریعتی جنوبی، مسجد 14 معصوم (ع) در محله شریعتی جنوبی، مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در شهرک گلریز و آستان مقدس امامزاده علی اکبر(ع) نماز عید فطر را برگزار می کنند.
قربانی اظهار کرد: امسال نیز همچون سال های گذشته برنامه های فرهنگی و مذهبی و اقامه نماز عید فطر درجوار مزار شهدای گمنام بوستان شقایق در محله خانی آباد جنوبی نیز برگزار می شود.
وی اضافه کرد: غرفه های جمع آوری کمک نقدی و غیر نقدی با هدف کمک به ایتام و نیازمندان مقابل مساجد منطقه برپا خواهد شد.
وی گفت: نصب 4 هزار و 500 متر ریسه پارچه ای، 3 هزار و 500 متر ریسه توپی، 2 هزار و 100 متر ریسه شلنگی و 150 متر مربع بنر با موضوع تبریک عید فطر و دعای ویژه نماز عید فطر در منطقه 19 نصب شده است.
قربانی در ادامه از حضور سه آموزشگر اداره بازیافت منطقه در مصلی تهران خبر داد و افزود: آموزشگران این اداره در روز عید فطر در مصلی تهران مستقر شده و اقدام به آموزش شهروندان و توزیع بروشور و کیسه بازیافت می کنند .
وی ادامه داد: همچنین 12 کارگر خدمات شهری این منطقه به همراه 6 دستگاه خودروی بازیافت نیز در این محل مستقر می شوند.
منطقه 19 شهرداری یکی از مناطق شهری تهران است که در جنوب غربی این شهر قرار دارد. این منطقه ب‍‍ا وس‍‍عت‍‍ی برابر 92 کی‍لومت‍ر مرب‍‍ع دارای پنج ن‍‍احی‍ه و 14 مح‍له است.
3218/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.