محمد حسن ابراهیمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در حال حاضر بیش از یک هزار استخر دولتی و خصوصی در سطح پایتخت فعال می باشد که بیش از نیمی از این استخر ها به علت نبود اطلاعات کافی، مورد بازرسی قرار نمی گیرند.
وی گفت: درصدد هستیم با اجرای بانک اطلاعات این مجموعه ها، بر فعالیت آن را بیش از گذشته مورد توجه و بازرسی قرار گیرد.
رئیس هیات شنا استان تهران تصریح کرد: در حال حاضر فراخوانی به تمامی مجموعه ها ارسال شده که تا مدت معین، اطلاعات خود را در اختیار هیات شنا استان تهران قرار دهند.
ابراهیمی با بیان اینکه از ابتدای امسال هیچ استخری بدون مجوزی حق آموزش شنا را نداشته است ، اظهار داشت : تنها مجموعه های ورزشی می تواند آموزش شنا داشته باشند که اقدام به ثبت باشگاه خود کرده باشند و درغیر این صورت از فعالیت آنها جلوگیری می شود.
وی ادامه داد: باشگاههای مجوزدار می بایست از مربیان درجه یک، دو و سه شنا که دوره باز آموزی سالانه خود را دریافت کرده، استفاده کنند.

*تذکر کتبی به 30مجموعه ورزشی آبی پایتخت
رئیس هیات شنا، شیرجه و واتر پلو استان با بیان اینکه تا کنون هیچ استخر فعال پایتخت پلمپ نشده است گفت: از ابتدای امسال 30 تذکر کتبی به مجموعه های آبی و استخر های فعال شهر تهران داده شد.
وی ادامه داد: این تذکرها بیشتر در خصوص موارد بهداشتی، فنی، عدم و یا کمبود مربی، نداشتن کارت مربی گری و باز آموزی سالانه بوده است.

*تعرفه مصوب اماکن آبی پایتخت اول تیر ابلاغ می شود
ابراهیمی از طرح یکسان سازی قیمت های مصوب شده اماکن آبی پایتخت خبرداد و گفت: طبق مصوبه اداره کل ورزش و جوانان استان تهران از ابتدای تیرماه(شروع طرح اوقات فراغت) قیمت سانس، دوره های مربی گری و آموزش در سایت این هیات درج خواهد شد.
وی اظهار کرد: شهروندان در صورت نارضایتی از قیمت و بهداشت، موضوع را با مدیران هیات شنا استان اطلاع دهند.

* بل استخرهای روباز فاقد مجوز، برخورد می شود
ابراهیمی تصریح کرد: طبق دستور عمل به تمامی استخر ها روباز، اگر این اماکن بیمه نامه و مجوز اداره کل ورزش و جوانان استان تهران اخد نکنند، با آنها برخورد قانونی می شود.
ابراهیمی از ثبت رکورد غواصی یکی از زنان شناگر استان تهران خبرداد و گفت:فریسا نکومنش راد با ثبت 1536 متر غواصی با حجاب اسلامی نام خودرا در کتاب ثبت رکورد های کشور ثبت کرد.
رئیس هیات شنا استان تهران خاطر نشان کرد: در حال حاضر با وجود یک هزار مجموعه آبی بیش از 500هزار نفر روزانه از آماکن آبی شهر تهران استفاده می کنند.
تهرام/7247 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.