به گزارش ایرنا، سید محمد علی افشانی روز یکشنبه در حاشیه شصت و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران افزود: روابط عمومی شهرداری تهران در اولویت انتصاب مدیر جدید نیست.
وی در ادامه با اشاره به جلسه اخیر با مدیران عامل تعدادی از بانک ها اظهار داشت: با توجه به اینکه حجم بدهی شهرداری تهران به سیستم بانکی بیش از 20 هزار میلیارد تومان است و بانک ها از ارائه تسهیلات به شهرداری خودداری می کردند در این جلسه نحوه پرداخت بدهی شهرداری و مشارکت بانک ها در پروژه های شهری مورد بررسی قرار گرفت.
افشانی خاطر نشان کرد: در این جلسه مقرر شد 2 کار گروه به منظور تعیین تکلیف بدهی شهرداری و چگونگی پرداخت آن و مشارکت بانک ها در پروژه های عمرانی تشکیل شود.
وی در خصوص شرکت تعدادی از مدیران شهری در افتتاح پروژه ایران مال و دریافت آیفون ایکس به عنوان هدیه تصریح کرد: تا این موضوع اثبات نشود در مورد آن صحبت نمی کنم ضمن اینکه نخستین بار است که این موضوع را می شنوم.
شهردار تهران ادامه داد: پروژه ایران مال تخلفاتی دارد که این تخلفات ابتدا باید در شهرداری تهران مورد بررسی قرار گرفته و با مالک مطرح شود؛ در صورتی که مالک نسبت به رفع تخلفات اقدام نکند پرونده به مراجع قانونی ارجاع داده می شود.
وی درخصوص زمان افتتاح خط 6 و هفت مترو تهران نیز گفت: به نظر نمی رسد کل خط هفت تا پایان شهریور ماه به بهره برداری برسد.
وی افزود: احتمال دارد پنج کیلومتر از خط هفت تا پایان خرداد و اوایل تیر آماده بهره برداری باشد.
تهرام/9353/1735
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.