به گزارش روزیکشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدحسن محمدی در این خصوص اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سارقان حرفه ای، مأموران انتظامی بخش رودهن، سارق حرفه ای که محتویات داخل خودرو را بوسیله یک دستگاه خودرو وانت سرقت می کرد، شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.
وی تصریح کرد: مأموران پلیس در بازرسی از خودرو متهم، یک حلقه لاستیک ، یک عدد سپر ، چند دستگاه ضبط ، آچارآلات و چندین عدد باند خودرو سرقتی کشف کردند.
این مقام آگاه انتظامی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد؛ از شهروندان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعاتی را که از فعالیت مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه دارند را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
شهرستان دماوند با جمعیتی افزون بر 100هزار نفر در 45 کیلومتری شهر تهران قرار گرفته است. این شهرستان از شمال با استان مازندران، از شرق با شهرستان فیروزکوه، ازجنوب با استان سمنان و از غرب با شهرستان شمیرانات و تهران همسایه است که این شهر از2بخش مرکزی و رودهن تشکیل می شود.
تهرام/7246/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.