به گزارش ایرنا سید حسین نقوی حسینی در سخنرانی راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان پیشوا افزود: این اقدام آمریکا این حقیقت را آشکار ساخت که نه تنها آمریکا که هم پیمانانش نیز اهل منطق نیستند و به هیچ یک از موازین بین المللی پایبند نخواهند ماند.
وی بیان کرد: «اینکه آلمان و فرانسه پس از خروج آمریکا از برجام اعلام کردند بر سر تعهد خود می مانیم ولی شرکت های آنها در حال خروج از ایرانند نشانه دوگانگی سیاست های آنها در مواجهه با ایران و اجرای سیاست های آمریکا است».
نقوی حسینی گفت: اینکه امروز آمریکا یکباره از برجام خارج می شود و موضوع موشکی ایران را مطرح می کند به خاطر هراس از قدرت ایران است، قدرتی که با شلیک موشک های ایران به مواضع داعش در سوریه نمایان و باعث شد آمریکا قدرت موشکی ایران را بهانه مذاکره مجدد کند.
این نماینده مجلس در ادامه با اشاره به توطئه آمریکا در راه اندازی گروه تروریستی داعش گفت: نابودی داعش تفکر فراموشی آرمان فلسطین را با شکست روبه رو کرد.
وی افزود : اینکه برخی به مردم القا می کنند علت حمایت ایران از سوریه چیست، به خاطر عدم شناخت ابعاد خطر است، دشمن تمامی امکانات خود را جمع کرده بود تا به ایران حمله کند که اگر شهدای مدافع حرم جانانه دفاع نمی کردند و در خون خود نمی غلتیدند امروز داعش در کوچه پس کوچه های ایران بود.
نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: استراتژی حضرت امام(ره) در نامگذاری روز قدس باعث شکل گیری جبهه مقاومتی شد که آمریکا و رژیم صهیونیستی را در منطقه زمین گیرد کرده است.
مردم شهرستان پیشوا نیز امروز همصدا با مردم دیگر شهرهای ایران اسلامی به صورت گسترده در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند.
پیشوا در جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.