به گزارش ایرنا، مردم روزه دار و همیشه در صحنه شهرستان پیشوا در آخرین جمعه ‌ماه مبارک که به فرموده امام راحل به نام روز جهانی قدس نامگذاری شده، از ساعت 11 با اجتماع در میدان امام خمینی (ره) صحنه‌های پرشور دیگری از حماسه حضور را خلق کردند و همبستگی خود را با مردم فلسطین نشان دادند.
راهپیمایان با حرکت در مسیرهای راهپیمایی منتهی به صحن مطهر امامزاده جعفر(ع) صحنه های زیبایی از وحدت و انسجام مسلمانان را به رخ جهانیان کشیدند.
در میان راهپیمایان بسیاری از برادارن افغانستانی مقیم پیشوا نیز حضور داشتند و همبستگی و حمایت خود را از مردم فلسطین در کنار برادران ایرانی شان به نمایش گذاشتند.
برخی از این افراد که به عنوان مدافعان حرم در نابودی فتنه داعش در سوریه نقش داشتند با حمل پرچم های لشکر فاطمیون آمادگی خود را در دفاع از آرمان فلسطین اعلام کردند.
حضور پرشور جوانان، دانش آموزان و قشرهای مختلف مردم در راهپیمایی امروز ثابت کرد که حمایت از مردم مظلوم فلسطین به قشر، سن یا گروه خاصی محدود نمی شود و آحاد مسلمانان در صفوفی در هم تنیده از آرمان های مردم مظلوم فلسطین حمایت خواهند کرد.
راهپیمایان باسردادن شعارهای ضد استکباری، انزجار خود را از هرگونه ظلم و ستم اعلام و ظلم ستیزی مردم ایران اسلامی را فریاد زدند.
فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در فضای شهر پیشوا طنین انداز شد و راهپیمایان با مشت های گره کرده مرگ استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل غاصب را خواستار شدند.
راهپیمایان همچنین با اعلام انزجار از سکوت مجامع بین المللی و کشورهای عربی خواستار واکنش سازمان های بین المللی به جنایات رژیم جعلی اسرائیل شدند.
مردم پیشوا با اجتماع مقابل مسجد امام رضا(ع) بر مقاومت در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل تأکید کردند.
تهرام/7254/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.