مهرداد زنگنه فر روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این واحدهای صنفی با استناد به بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها و با اخذ مجوز از کمیسیون جمع آوری مشاغل مزاحم و واحد های آلاینده پلمب شده اند.
وی عنوان کرد: هشت واحد تجاری و صنف نجاری به علت ایجاد گرد و غبار و سه واحد صنف شارژغیرمجاز کپسول خودرودر خیابان خلاویز و 2 کارواش غیرمجاز پلمب شدند.
وی خاطرنشان کرد: 10 واحد صنفی خرید و فروش خودرو نیز در تقاطع سبلان و شکوفه با مشارکت پلیس راهور منطقه به منظور رفع کاهش گره ترافیکی اخطاریه دریافت کردند.
معاون شهردار منطقه 19 با اشاره به اهمیت حفظ محیط زیست در سلامت جامعه، یاد آور شد: درهمین راستا برای 10 کارواش با مشارکت اداره محیط زیست، اخطاریه صادر شد، ضمن اینکه مابقی ملزم به اجرای تمهیدات با نصب دستگاه تصفیه آب فاضلاب شدند.
وی ادامه داد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده تخلف صنوف و ایجاد مزاحمت برای سایر شهروندان، مشخصات صنف متخلف را با ثبت پیام در سامانه 137 اعلام نمایند تا در اسرع وقت به تخلفات رسیدگی شود.
منطقه 19 شهرداری تهران یکی از مناطق شهری تهران است که در جنوب غربی این شهر قرار دارد. این منطقه ب‍‍ا وس‍‍عت‍‍ی برابر 92 کی‍لومت‍ر مرب‍‍ع دارای پنج ن‍‍احی‍ه و 14 مح‍له است.
6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.