به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید مهدی امیری ارجمند در خطبه های این هفته نماز جمعه فیروزکوه افزود:در همه جای دنیا این نوع محدودیت برای حفاظت از مردم مورد استفاده قرار می گیرد.
وی اضافه کرد: جوانانی که در مساجد هستند و رهرو شهدا می توانند خود را حفظ کنند اما اگر فیلترینگ وجود نداشته باشد فرهنگ و امنیت مردم آسیب خواهد دید و باید مراقبت وجود داشته باشد.
امیری ارجمند در ادامه با اشاره به میز خدمت مسئولان در مساجد، خطاب به مردم گفت: از مدیران مطالبه گری داشته باشید.
وی افزود: اگر مدیر دستگاهی کار شما را به تاخیر می اندازد یا از روی جهل است یا عمدی می خواهند آبروی نظام راببرند؛ این دسته از افراد باید از اداره ها برداشته شوند.
امام جمعه فیروزکوه همچنین با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس گفت: فلسطین در برهه حساسی قرار گرفته است، خواستار آن هستیم که در روز قدس که روز اسلام است مثل گذشته حضور پرشور داشته باشید.
وی در ادامه به خروج یکجانبه آمریکا از برنامه جامع اقدام مشترک( برجام) نیز اشاره کرد و گفت: آمریکا می خواهد ایران را خلع سلاح کند تا به مقاصد شوم خود دست یابد؛ هرگز ایران اسلامی با فرماندهی رهبر معظم انقلاب و مردم مومن، فهیم و ایثارگر از اقتدار خود کوتاه نمی آید و با قدرت در مقابل آنها ایستادگی خواهیم کرد.
شهرستان فیروزکوه در شرق تهران واقع شده است.
تهرام/ب.ت/9353/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.