به گزارش ایرنا به نقل از سایت جماران، حجت الاسلام سید حسن خمینی شامگاه سه شنبه در دیدار مسئولان و جوانان سازمان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در حسینیه جماران افزود: اکنون سن مدیریتی در کشور ما پیر شده و تردیدی نیست که این پیری به پیری در تصمیم گیری نیز منجر می شود.
وی بیان کرد: وقتی نشاط، شادابی و شجاعت در جوان وجود داشته باشد و با خرد، تیزبینی و ذکاوت با تجربه ها همراه شود، آنگاه جامعه حرکت می کند.
وی با اشاره به روایتی از امیرالمومنین(ع) مبنی بر اینکه ' مؤمن کسی است که از دست خودش عصبانی و ناراحت است، برای اینکه دائما می خواهد تلاش کند بهتر شود '، اضافه کرد: هیچ کس با کنار نشستن و بیهوده نشستن به جایی نرسیده است.
سید حسن خمینی یادآور شد: خصلت یک شخص مومن این است که مردم از او در آرامش و راحتی هستند و مردم وقتی آنها را می بینند یاد غصه هایشان نمی افتند.
وی با تاکید بر اینکه سازمان جوانان هلال از مراکز مهم در جمهوری اسلامی است، گفت: این اهمیت هم از جهت جوان بودن، با انگیزه، پرنشاط بودن و آرمان خواهی است.
وی گفت: امدادگران هلال احمر بی چشمداشت فعالیت می کنند و جای بسیار خوبی است برای اینکه مسئولان دولت و نهادهای مرتبط همه به این خصلت ها بیشتر توجه و اتکا کنند.
این دیدار در آستانه 14 خرداد سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار شد.
6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.