به گزارش روز سه شنبه از جماران، سید حسن خمینی شامگاه دوشنبه در دیدار جامعه بزرگ ورزش و جوانان کشور با تجلیل از موفقیت های تیم های ورزشی بانوان کشور گفت: پیروزی تیم فوتسال ایران در آسیا می تواند سرآغاز یک نگاه بسیار خوب در زمینه ورزش بانوان در کشور باشد.
وی در مورد اهمیت این پیروزی افزود: ورزش بانوان در جامعه ما علاوه بر اینکه واجب تر است، مظلوم تر و عقب تر از ورزش مردان است.
وی با بیان اینکه امروز آینده خوبی را برای این ورزش متصور هستیم، تصریح کرد: ژاپن تیم قدرتمندی بود که ورزشکاران ما توانستند آن را شکست دهند و امیدواریم در افق جهانی هم شاهد این پیروزی ها باشیم.
یادگار امام (ره) به جهش خارق العاده والیبال کشور نیز اشاره کرد و افزود: این پیروزی نشاط زیادی را بین جوانان ایجاد کرد؛ همچنین صعود بی دردسر تیم فوتبال به جام جهانی نیز نشانه خوبی است.
وی اضافه کرد: اینکه 2 بار متوالی تیم فوتبال ایران در جام جهانی حضور پیدا کرد، واقعیت توانمندی فوتبال ما را به اثبات رساند که نشاط و امیدی را به جامعه تزریق کرد.
وی ادامه داد: همچنین صعود 2 تیم پرطرفدار فوتبال ایران نیز به یک چهارم نهایی آسیا موجب نشاط جامعه شد.
وی با بیان اینکه جامعه ما امروز بیش از هر زمان دیگری به نشاط و امید نیاز دارد، گفت: امروز هیچ چیز مانند قهرمانی در ورزش امید و نشاط را در جامعه ایجاد نمی کند.
سید حسن خمینی گفت: با سرمایه گذاری در بخش ورزش و امید بخشی و نشاط آفرینی در بین جامعه می توان از گردنه های سخت عبور کرد.
در پایان این مراسم پیراهن تیم ملی فوتبال مردان و مدال قهرمانی تیم فوتسال بانوان به یادگار امام اهدا شد.
6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.