مهرداد زنگنه فر روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 300 تله چسبی در کلونی های موش ها قرار می گیرد تا جلوی تولید مثل بالای این جانوران مضر شهری گرفته شود.
وی تصریح کرد: 174 منفذ فعال موش ها شناسایی و نسبت به طعمه گذاری آنها اقدام می شود، همچنین با کنترل و جمع آوری به موقع پسماندهای غذایی سعی شده جلوی تغذیه و تکثیر موش ها نیز مسدود شود.
وی ادامه داد: در این طرح علاوه بر آموزش به 350 شهروند و خادم مسجد، 650 بروشور آموزشی، 640 کتابچه آموزشی نیز در این زمینه توزیع می شود.
وی با اشاره به فعالیت اکیپ های کنترل جانوران مضر شهری بیان کرد: این اکیپ ها آموزش های لازم در این زمینه را فرا گرفته اند و با حضور در نواحی جنوب تهران نسبت به زنده گیری سگ های ولگرد نیز اقدام می کنند.
زنگنه فر یاد آور شد: شهروندان در صورت مشاهده نقطه آلوده به جانوران مضر شهری می توانند با تلفن 137 تماس و این مکان های آلوده را به همکاران در این سامانه اطلاع دهند تا اقدامات لازم صورت گیرد.
وی گفت که مساجد سید الشهدا در شهرک فرهنگیان، امام زمان (عج) در خیابان بهمنیار، ولی عصر (عج) در خیابان صمدی، حضرت ابوالفضل(ع) خیابان انقلاب، امام زمان (عج) خیابان لقمان جنوبی و مسجد حضرت ابوالفضل (ع) محله نعمت آباد از مساجدی هستند که در قالب این طرح قرار می گیرند.
زنگنه فر در ادامه به رفع 14 مورد مزاحمت صنوف مقابل مساجد اشاره کرد و یادآور شد: رفع مزاحمت و آلودگی صنوف با اولویت صنوف منتهی به مساجد در خیابان ماهان مقابل مسجد 14 معصوم (ع)، خیابان برادران شکری و خیابان لطیفی تقاطع میعاد شمالی انجام شده است.
منطقه 19 شهرداری تهران یکی از مناطق شهری تهران است که در جنوب غربی این شهر قرار دارد. این منطقه ب‍‍ا وس‍‍عت‍‍ی برابر 92 کی‍لومت‍ر مرب‍‍ع دارای پنج ن‍‍احی‍ه و 14 مح‍له است.
3218/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.