به گزارش ایرنا، رضا علیخانی روز دوشنبه در آیین معارفه بخشدار جدید رودهن با تاکید بر حفظ وحدت، همکاری و همدلی مسئولان و مردم، اظهار کرد: امنیت و آرامش یکی از مقوله های بسیار مهم در تمامی کشورها است زیرا موجب توسعه و پیشرفت می شود و امروز ملت ایران بیش از گذشته نیاز به این مهم دارند.
مدیر کل سیاسی استانداری تهران با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با درایت های داهیانه مقام معظم رهبری و زحمات شبانه‌روزی نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی حرف اول امنیت را در خاورمیانه می‌زند، گفت: هر حرکتی که امنیت کشور را به خطر بیاندازد، خیانت به نظام است.
وی افزود: با وجود آنکه دشمنان در تلاش هستند تا امنیت کشور به ویژه پایتخت را از روش های مختلف به خصوص مسائل فرهنگی و اجتماعی مختل کنند اما در استان تهران که حساس‌ترین استان کشور محسوب می‌شود مشکل خاصی نداریم.
علیخانی با اشاره به مشکل اشتغال به خصوص برای فارغ‌التحصیلان خاطرنشان کرد: جوانان و فارغ التحصیلان کشور به ویژه در سطح عالی نیازمند توجه مدیران در رفع معضل بیکاری و فراهم سازی زمینه شغل هستند.
وی با اشاره به اینکه برای رفع مشکل اشتغال می‌توان از معتمدان و نخبگان محلی استفاده کرد، گفت: استان تهران معتمدان و نخبگانی را دارد که جزو فعالان سیاسی هستند و می توانند گام‌های مؤثری را در زمینه حل مشکلات بردارند.
مدیر کل سیاسی استانداری تهران در ادامه با بیان اینکه در بخش رودهن همکاری‌ و تعامل بین مسئولان بسیار دیده می شود، گفت: بخشدار جدید رودهن در بخش‌های مختلف به خصوص سیاسی در استانداری تهران فعالیت داشتند که انشاا.. با حضور مستمر خود در رودهن، موجب پیشرفت منطقه شوند.
علیخانی با اشاره به اینکه بخش رودهن به لحاظ سیاسی بالا دارای شورای تأمین است، بیان کرد: این مهم موجب شده تا دارای شورای تأمین مستقل باشد و به بخشدار جدید توصیه می‌کنم از همفکری اعضای شورا به خوبی استفاده کند.
همچنین مجید صفری، فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه مسئولان و خدمتگزاران نظام در مقابل مردم، انقلاب و شهدا مسئول هستند، گفت: آنچه بیش از همه مورد توجه است، استفاده از فرصت خدمت و کسب رضایت خداوند و مردم است.
وی ادامه داد: هدف دولت تلاش و تعامل، ایجاد همفکری و مشارکت اجتماعی و استفاده از فرصت ها و پتانسیل ها است که نقش مسئولان در تحقق این مهم بی بدیل است.
صفری با تاکید بر اینکه بخش رودهن بهترین تعامل را در مشارکت های اجتماعی دارد، افزود: رودهن با‌توجه به قرار گرفتن در شمال شرق استان تهران و نزدیک بودن به پایتخت، از اهمیت بالایی در بخش راه های ارتباطی و گردشگری برخوردار است که به بخشدار جدید توصیه می‌کنم از تعامل و ظرفیت های منطقه بهترین بهره را ببرد.
لازم به ذکر است، در این مراسم از زحمات مجید صفری بخشدار سابق رودهن و فرماندار شهرستان دماوند تقدیر و حمیدرضا ذوالفقاری به عنوان بخشدار جدید معرفی شد.
شهرستان دماوند با جمعیتی افزون بر 100هزار نفر در 45 کیلومتری شهر تهران واقع شده است.
تهرام/7246//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.