به گزارش ایرنا، فرماندار ویژه شهرستان ری روز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی ری اظهار کرد: مسئولان در دوران خطیر خدمت خود باید منافع شخصی، گروهی و حزبی خود را کنار گذاشته و به دنبال خدمت صادقانه برای مردم باشند.
هدایت الله جمالی پورگفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر شرایط سخت و دشواری را سپری می کند، مدیران باید بیش از گذشته با مردم همراه و همگام باشند تا سختی های معیشتی و اجتماعی مردم را درک و بر اساس آن برنامه ریزی کنند.
وی مهمترین ویژگی مسئولان را در حال حاضر پاکدامنی، تقوا و احترام گذاشتن به حق مردم عنوان کرد و یادآور شد: متاسفانه در دهه اخیر بین مردم و مسئولان نظام فاصله ایجاد شده که موجب تغییر نگاه مردم شده است.
وی عنوان کرد: هر کسی که امروز به سمت جدیدی دست پیدا می کند باید با نزدیکی به مردم این فاصله ایجاد شده را از بین ببرد.
جمالی پور ادامه داد: در حال حاضر دشمنان سعی دارند با ایجاد اختلاف میان مسئولان و مردم فاصله ایجاد کنند که باید با تلاش شبانه روزی و وحدت و همدلی بر این اقدامات غلبه کنیم.
بخشدار جدید بخش مرکزی شهرستان ری نیز در ادامه این مراسم گفت: استفاده از تعقل در امور و برنامه محوری از راهبردهای اصلی این بخشداری محسوب می شود چرا که پیشرفت بدون برنامه ریزی امکان پذیر نیست.
فاطمه فکوریان مسئولیت پذیری و حل مشکلات مردم از دیگر برنامه های مدیریت جدید بخشداری عنوان کرد و ادامه داد: لحظه ای برای حل مشکلات مردم کوتاهی نخواهیم کرد.
بخشدار سابق بخش مرکزی شهرستان ری نیز در ادامه این مراسم، پیگیری طرح هادی روستاهای بخش مرکزی، مشارکت در برگزاری انتخابات مختلف، افزایش دهیاری های از پنج دهیاری به 9 دهیاری، به روز رسانی پرونده های تغییر کاربری و سرعت در انجام طرح های عمرانی و مصوبات شوراها از مهمترین دستاوردهای بخشداری در سال های گذشته عنوان کرد.
حشمت الله پور مهدوی قطعی آب، برق، بهداشت و مشکلات محیط زیستی را از مهمترین مشکلات روستاهای بخش مرکزی در سال های گذشته عنوان کرد و گفت: هم اکنون این مشکلات حل شده و خانه های بهداشت روستاها نوسازی و تجهیز شده است.
وی ادامه داد: مدیریت بخشداری مرکزی با ایجاد وحدت و همدلی در میان مسئولان، مردم و پلیس توانسته در سال های گذشته با قاچاق مواد مخدر و کالا در این بخش برخورد جدی نمایند و همچنین کمپ های ترک اعتیاد را ساماندهی کند.
مراسم تودیع 'حشمت الله پور مهدوی' بخشدار سابق بخش مرکزی شهرستان ری و 'فاطمه فکوریان' بخشدار جدید بخش مرکزی این شهرستان امروز دوشنبه با حضور هدایت الله جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری و جمعی از مسئولان در تالار خدمت فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
'فاطمه فکوریان' بخشدار جدید بخش مرکزی شهرستان ری قبل از این مشاور فرماندار و مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری ویژه شهرستان ری بود.
بخش مرکزی شهرستان ری در سال 1316 ایجاد شد و از نظر تقسیمات کشوری یکی از پنج بخش شهرستان ری و دارای 2 دهستان (غنی آباد و عظیمیه) و 12 روستا و یک نقطه جمعیتی به نام خاورشهر است.
این بخش از شمال به بزرگراه آزادگان و شهر تهران، از جنوب به تقاطع ایران ترانسفو در جاده قدیم قم و هم مرز با بخش کهریزک، از غرب به اتوبان صالح آباد و بخش آفتاب و از شرق به بزرگراه امام رضا (ع) و هم مرز با بخش خاوران و قلعه نو است.
3218/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.