به گزارش روز یکشنبه اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، دانش آموزان و فرهنگیان این مجتمع آموزشی با اقدامی خیرخواهانه، موجب آزادی سربازان جوانی شدند که از روی غفلت و ناآگاهی مرتکب جرائم سبک و غیرعمد و به لحاظ محکومیت های مالی گرفتار زندان شده بودند.
در پی این اقدام، ابوالقاسم حدادی معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی، علیرضا راه پیما مشاور مدیرکل و رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، طاهری معاون پژوهش و نیروی انسانی آموزش و پرورش منطقه یک به نیابت از مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در جمع معلمان این واحد آموزشی حاضر شده و با اهدای تابلو و لوح تقدیر از مدیر، فرهنگیان و دانش آموزان این مجتمع تقدیر کردند.
در این آیین حدادی ضمن ابلاغ پیام مدیرکل آموزش و پرورش تهران از اقدام خیرخواهانه دانش آموزان، اولیا و مربیان دبیرستان نرگس که با کمک های مالی خود موجبات آزادی 21 نفر از سربازان زندانی را فراهم آورده اند قدردانی و ابراز امیدواری کرد: حرکت خیر و عمل نیک اندیشی این واحد آموزشی، سرمشقی برای سایر مدارس شده و بستری فراهم شود تا افرادی که با یک قصور به زندان افتاده اند بتوانند به خانواده خود بازگردند.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اینکه باید در همه مولفه های تعلیم و تربیت صاحب برنامه باشیم خطاب به مدیر و کادر آموزشی این مدرسه افزود: این اقدام شما سر سلسله کاروان آزادی زندانیانی خواهد بود که به لحاظ محکومیت های مالی و جرائم سبک گرفتار زندان شده اند.
مشاور مدیرکل و رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اینکه این حرکت یک الگوی فرهنگی و تربیتی و یک خط شکنی زیبا در بین جامعه فرهنگیان و دانش آموزان است، افزود: با این اقدام روحیه هم زیستی را به نسل آینده ساز ایران اسلامی آموزش می دهیم.
راه پیما با تقدیر از کادر آموزشی و معلمان دبیرستان نرگس منطقه یک ابراز امیدواری کرد: اقدام خیرخواهانه این دبیرستان، الگویی برای سایر مدیران و دانش آموزان باشد تا با برگزاری جشن های گلریزان، شرایط برای آزادی معلمان زندانی و بازگشت آنان به آغوش خانواده های خود در عید سعید فطر مهیا شود.
همچنین نیکنام مدیر دبیرستان نرگس با ابراز خرسندی از حضور نمایندگان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در این واحد آموزشی بیان کرد: سال آینده نیز تلاش می کنیم تا این امر خیر با مشارکت بیشتری ادامه یابد و زمینه ای شود تا دیگران هم بدانند از آنها چه کارهای بزرگی بر می آید.
همچنین دبیرستان نرگس منطقه یک آموزش و پرورش شهر تهران پیش از این برای کمک به آسیب دیدگان زلزله استان کرمانشاه، 2هزار جفت کفش اهدا کردند.
تهرام/7245//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.