سیاوش زابلی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در این سامانه سرکارگران خدمات شهری به سیستم مکان یاب (جی پی اس) مجهز می شوند و از طریق سییستم مرکز کنترل و رصد می شوند.
وی گفت: در گذشته و در روش سنتی معضلات و مشکلات بسیاری در رفت و روب خیابان ها و معابر از جمله صدمات و تلفات نیروی انسانی ناشی از برخورد خودروها با کارگران و به خطر افتادن سلامت آنها و نیز بیماری های ناشی از گرد و غبار رفت و روب وجود داشت.
وی افزود: ایجاد ارتباط مستقیم با کارگران، نظارت بر نحوه عملکرد، ارتقای سطح کیفی اقدامات، کاهش هزینه های جاری و از همه مهمتر ایجاد رضایت عمومی در بین شهروندان از مزایای این طرح محسوب می شود.
زابلی با بیان اینکه این سامانه به صورت پایلوت در این منطقه از تهران اجرا می شود، تصریح کرد: این سامانه به صورت زنده در تلفن های همراه و نرم افزار کامپیوتری قابل مشاهده است.
وی ارتقای کیفیت خدمات شهری ارایه شده به شهروندان با افزایش استانداردهای زیست محیطی و بهبود وضعیت بهداشت شهری از طریق به کارگیری ماشین آلات و تجهیزات مدرن و با مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی که سبب افزایش کیفیت کار و بهره‌ برداری از سرمایه می شود را از مهمترین تحولات انجام شده طی سال‌های گذشته در بخش مکانیزاسیون خدمات شهری این منطقه برشمرد.
منطقه 21 شهرداری تهران یکی از مناطق شهری تهران و از غربی ‌ترین مناطق این شهر است. این منطقه ب‍‍ا جمعیتی بالغ بر 162 هزار نفر دارای سه ن‍‍احی‍ه است.
6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.