به گزارش روز شنبه ایرنا از پلیس آگاهی تهران بزرگ، در تاریخ 18 فروردین امسال پرونده ای با موضوع کلاهبرداری به شیوه جعل عناوین از کلانتری 108 نواب به اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع که در آن شاکی عنوان کرده بود که شخصی ضمن معرفی خود به عنوان مامور یکی از وزارتخانه های دولتی و به بهانه خرید خودرو اقساطی بدون بهره با شرایط بسیار مناسب اقدام به کلاهبرداری چند میلیون تومانی از وی داشته است.
همچنین شاکی پس از حضور در اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، اظهار کرد: چندی پیش با شخصی که خود با مشخصات فامیلی آقای ظریف معرفی کرده نیز آشنا شده و این فرد خود را به عنوان مامور یکی از وزارتخانه های مهم دولتی معرفی کرد.
وی ادامه داد:در مدت آشنایی، وی بارها در خصوص جایگاه اداری خود صحبت داشت تا اینکه یک دفعه بیان کرد که می تواند با استفاده از موقعیت خود نسبت به ثبت نام خرید یک دستگاه خودرو سواری آن هم به صورت اقساط بلند مدت و مهم تر از آن بدون بهره اقدام کند.
این شاکی پرونده با اشاره به اینکه این کلاهبردار اذعان داشت که فقط بایست مبلغی را به عنوان پیش ثبت نام به حساب خودروسازی مربوط واریز تا ظرف چند روز خودرو را تحویل بگیرد، گفت: با اعتماد از این فرد مبلغی را پرداخت کرده و منتظر بودم تا ظرف چند روز خودرو را تحویل بگیرم.
همچنین کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی با توجه به اظهارات شاکی جهت شناسایی متهم متواری پرونده به شعبه بانک مزبور مراجعه و در بازبینی تصاویر ضبط شده توسط دوربین های مداربسته بانک و با راهنمایی شاکی موفق به شناسایی تصویر متهم پرونده شدند.
مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار این خبر گفت: با توجه به ادامه رسیدگی به این پرونده و درجهت شناسایی و دستگیری متهم، هماهنگی لازم جهت انتشار بدون پوشش تصویر بدست آمده از متهم با بازپرس محترم شعبه 7 دادسرای ناحیه 10 تهران انجام شد.
براین اساس از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصویر متهم شده و اطلاعاتی در خصوص هویت واقعی و یا مخفیگاه و محل های تردد این شخص دارند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره 51055513 در اختیار کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.
تهرام/7247//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.