دکتر حسین لیاقتدار روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان از روند درمانی ارائه شده از سوی یک دندانپزشک ، کارشناسان شبکه بهداشت ، به محل فعالیت این فرد مراجعه کردند.
وی اظهار کرد: کارشناسان شبکه بهداشت با بررسی مدارک این فرد متوجه شدند که وی با مهر و شماره نظام پزشکی فرد دیگری اقدام به فعالیت های تخصصی دندانپزشکی می کند، در صورتی که هیچ گونه مهارتی در این زمینه ندارد.
وی بیان کرد: با مشخص شدن تخلف این فرد، محل کار او پلمب و به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.
لیاقتدار گفت: در حال حاضر 60 پزشک و 55 دندانپزشک دارای مجوز در شهرستان قرچک مشغول به کارند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان قرچک همچنین از پلمب یک واحد غیر مجاز و غیر بهداشتی تهیه شیرینی در این شهرستان خبر داد.
وی گفت: در پی کسب اطلاعات مردمی مبنی بر فعالیت غیرقانونی عده ای در تهیه و توزیع انواع شیرینی، کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت قرچک با حکم قضایی به محل مورد نظر مراجعه کردند.
لیاقتدار افزود : در بررسی این محیط کاملا غیر بهداشتی و بدون مجوز ، کارشناسان شبکه بهداشت بیش از 400 کیلوگرم انواع شیرینی خشک و تر که با استفاده از مواد اولیه غیر بهداشتی و رنگ و اسانس های غیر مجاز تهیه و در مکان غیر بهداشتی نگهداری می شد را کشف کردند.
وی تصریح کرد: گردانندگان این کارگاه غیر مجاز ادعا می کردند که این حجم زیاد از شیرینی را برای توزیع گسترده به بازار تهیه شده است ولی به مکان خاصی اشاره نکردند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان قرچک تصریح کرد: شیرینی ها ، مواد اولیه ، اسانس ها و رنگ های غیر مجاز این کارگاه امحا و با حکم قضایی این مکان غیر مجاز پلمب شد.
قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوبش شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.