به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرری در حرم مطهر عبدالعظیم الحسنی(ع) به دیدار کارگزاران ‌نظام ‌با رهبر معظم انقلاب اشاره ‌کرد و افزود: بیان بیش از 40 نکته اساسی در این دیدار توسط معظم له می تواند رهگشای مشکلات سیاسی و اقتصادی کشور ما باشد.
وی اظهار کرد: رهبر معظم در تمامی مسائل حجت را تمام کرد و بیان کرد که به هیچ عنوان به آمریکا اعتماد نکنید.
وی با بیان اینکه مستندات تاریخی زیادی مبنی بر بد عهدی آمریکایی ها وجود دارد، گفت: نمونه این مستندات روابط این کشور با کره شمالی است که قرار شد؛ کره سایت های اتمی خود را نابود کند در عوض آمریکایی ها وارد مذاکره شوند که خلاف این شد.
خطیب جمعه شهرری اضافه کرد: نمونه این تجارب تاریخی بر اعتماد حکومت طاغوتی پهلوی به آمریکا نیز وجود دارد که نتیجه این اعتماد سقوط پهلوی بود.
وی ادامه داد: به دولت های اروپایی نیز نباید اعتماد کرد چرا که آنها در نهایت منافع آمریکا را به ما ترجیح می دهند.
وی افزود: اگر به روزهای آخر پهلوی برگردیم متوجه می شویم که ملت ما گوش به فرمان امام خمینی (ره) دادند و مقاومت و ایستادگی ملت بود که دودمان استکبار را بر باد داد.
وی بیان کرد: این ایستادگی تاریخی ملت ایران تجربه شیرینی است که نباید فراموش شود.
حجت الاسلام شاهچراغی با بیان اینکه بر جام تجربه تلخ تاریخی برای ملت ما است، گفت: ما با آمریکا وارد مذاکره شدیم که تحریم ها را لغو کنیم و وضعیت اقتصادی مردم بهتر شود، که عملا بر خلاف این شد.
وی در ادامه با تبریک فرارسیدن ماه مهمانی خداوند، افزود: ماه رمضان برکات‌ زیادی دارد و در احادیث ما بیش از 30‌ برکت تاکید شده است.
وی خاظرنشان کرد: ورود این ماه با رحمت آغاز و با بخشش ادامه و با نجات از آتش جهنم پایان می یابد.
6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.