به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین که در مصلای صاحب الزمان(عج) این شهرستان برگزار شد با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص برجام و خروج آمریکا از این تعهد بین المللی گفت: رهبر انقلاب برای مذاکره با اروپا در خصوص برجام شروط ششگانه ای تبیین کردند که باید مورد توجه مسئولان دیپلماسی قرار گیرد.
وی افزود : به فرموده رهبر معظم انقلاب ، اصل مهم در مذاکرات هسته ای ، رفع تحریم ها است و هر گونه مذاکره با اروپا باید بر اساس این محور صورت گیرد.
محمودی بیان کرد: پا برجا ماندن تحریم ها ثابت کرد که مذاکرات هسته ای با طرف آمریکایی بی فایده بوده است، براساس شروط تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب ، کم هزینه ترین و کوتاه ترین راه برای نشان داده صداقت طرف اروپایی، صدور قطعنامه ای علیه آمریکا در شورای امنیت است تا به همگان اعلام شود که دولت آمریکا قطعنامه 2231 را نقض کرده است.
وی گفت : هر چند که دولت آمریکا با خروج یک طرفه از برجام ، خود را در جامعه جهانی بی آبرو کرد ولی آن معدود افراد باقی مانده که دل به مذاکره با آن بسته بودند نیز باید با خود ددمنشی این دولت آشنا شوند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تأکید کرد: شروط تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب باید از سوی مردم و جریان انقلابی ، به یک مطالبه عمومی تبدیل شود.
محمودی گفت :مردم ایران ، ملتی آزاده و مقاوم است که پای انقلاب اسلامی و دین ایستاده و در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی مقاومت می کنند.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.