به گزارش روز سه شنبه مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، محمدعلی افشانی در بازدید سرزده و شبانه از منطقه 15 دستور داد آمار دقیق مددجویان سازمان خدمات اجتماعی به منظور استفاده در برنامه ریزی تهیه و ارائه شود.
شهردار تهران شب گذشته همچنین از بافت فرسوده منطقه ١٥ بازدید کرد و در جریان معضلات و آسیب های اجتماعی این منطقه قرار گرفت.
در این بازدید افشانی به همراه حسن رباطی معاون امور مناطق و امین عارف نیا رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران از ساعت ٢٢ به صورت سرزده از تعدادی از محلات از جمله میدان شوش، خیابان خراسان و محله مینابی بازدید کرد و در جریان روند کار شهرداری و بازآفرینی بافت های فرسوده این محلات قرار گرفت.
محله اتابک مقصد بعدی افشانی بود که پس از بازدید از نقاط فرسوده این محله که در حاشیه بزرگراه امام علی (ع) قرار دارد، موضوع دو پل روگذر خیابان خاوران که محله دهقی را از بزرگراه امام علی(ع) به خاوران متصل می کند و طی ماه های گذشته بلاتکلیف مانده بود، بررسی شد.
شهردار تهران در ادامه بازدید سرزده خود، راهی مددسرای خاوران شد تا در جریان خدمات سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران به مددجویان این گرمخانه قرار گیرد.
پس از استعفای محمدعلی نجفی سید محمدعلی افشانی 23 اردیبهشت امسال با رای 19 عضو شورای شهر انتخاب شد.
تدوین برنامه سوم شهر تهران از جمله اقدامات مهم دوره مدیریت شهری جدید خواهد بود که قرار است این برنامه از ابتدای سال 98 اجرا شود.
تهرام/9353//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.