به گزارش خبرنگار ایرنا, محمد رضا داورزنی عصر چهارشنبه در افتتاح مجموعه شهدای بریانک پایتخت اظهار کرد: تبلور هر کشوری در گرو توجه به نیروی های انسانی و ظرفیت جامعه آن می باشد که وجود اماکن ورزشی می تواند به شادی و نشاط آن سرزمین کمک کند.
وی با اشاره به اینکه جوانان ورزشکار ایرانی توانستند در رقابت های بین المللی عزت و افتخار زیادی را کسب کنند خاطر نشان کرد: در بخش ورزش بانوان شاهد کسب مدال های ارزشمندی در رقابت ها فوتسال, ووشو و کاراته بودیم که این ورزشکاران از دل محلات و مناطق رشد یافته اند.
داورزنی با اشاره به اینکه ساخت اماکن ورزشی می تواند تهدیدات و جنگ نرم دشمنان را خنثی کند اظهار کرد: این فضاهای جدید به تربیت و نسل جوان جامعه کمک کند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در این مراسم گفت: ساخت مجموعه شهدای بریانک با حدود 18 سال وقفه (از سال 78) از سال 95 آغاز شد.
رضا گلمحمدی ادامه داد: ساخت هر اماکن ورزشی روشن کردن چراغی در تاریکی است و می تواند مانع از بزه های اجتماعی شود.
وی گفت: با ساخت این مجموعه ورزشی 30 شغل ایجاد می شود.
گلمحمدی تصریح کرد: در حال حاضر 27 مجموعه ورزشی با پیشرفت 20 تا 70 درصد فیزیکی وجود دارد که از طریق اجرای ماده 27 با همکاری بخش خصوصی به اتمام خواهد رسید.
مجموعه ورزشی شهدای بریانک با مساحت 2 هزار و 700 متر مربع با اعتبار یک میلیارد و 450 میلیون تومان به بهره برداری رسید.
در این مراسم سهیلا صادق زاده شهردار منطقه 10, عیسی فرهادی معاون استاندار و فرماندار تهران, سوری رئیس فدراسیون بوکس و جمعی از ورزشکاران و مسئولان برگزار شد.
تهرام/7247//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.