به گزارش روز سه شنبه اداره کل هواشناسی استان تهران، بر اساس بررسی وتحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، طی 2 روز آینده آسمان استان نیمه ابری گاهی همراه با افزایش ابر و در برخی مناطق ( به ویژه در بخش های شمالی استان) به خصوص در ساعات بعد ازظهر و شب ، همراه با رگبار و رعد و برق، احتمال رخداد تگرگ در مناطق مستعد و تندباد موقتی ( احتمال وقوع باد و گرد و خاک به ویژه در مناطق جنوبی ) پیش بینی می شود.
بر اساس این گزارش، در روز چهارشنبه کاهش نسبی دما انتظار می رود.
این گزارش می افزاید: وضعیت جوی استان در روز پنجشنبه نیمه ابری همراه با وزش باد و در بعد ازظهر با افزایش ابر یا احتمال رگبار باران و در ارتفاعات همراه با رگبار و رعد و برق و در اوایل شب در برخی مناطق همراه با وزش باد شدید پیش بینی می شود.
کمینه و بیشینه دمای هوای تهران در روزهای سه شنبه (18 و 29 )، چهارشنبه (19 و 26 ) و پنج شنبه ( 19 و 29 ) درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.
براساس گزارش اداره کل هواشناسی، سردترین و گرمترین نقاط تهران طی 24 ساعت گذشته، فیروزکوه- امین آباد- با هفت درجه سانتیگراد و ورامین با 33 درجه سانتیگراد می باشند.
همچنین اداره کل هواشناسی استان تهران، پیرو اطلاعیه 31 اردیبهشت ماه خود از احتمال رخداد تگرگ و سیلاب در مناطق مستعد از امروز ظهر تا اواخر شب در ارتفاعات شرقی استان خبر داده و بر این اساس، توقف نکردن در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها را توصیه کرده است.
تهرام/1735 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.