به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی شهرداری منطقه 11 ، عباس طباطبایی گفت: معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطه 11 با همکاری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران کارگروه مشترکی جهت اجرای برنامه های متنوع در ایام ماه مبارک رمضان تشکیل داده است که برگزاری جشن های شاد تحت عنوان سحرخیزان کوچک برای کودکان و نوجوانان با مشارکت اداره آموزش و پرورش منطقه و با همراهی چهره های تلویزیونی حوزه کودک در هفته اول ماه مبارک رمضان از جمله برنامه های در حال برگزاری است.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 11 افزود: با همکاری و مشارکت خیرین و اصناف هر شب سفره های ساده افطاری در بوستان دانشجو برپا است. همچنین علاوه بر اطعام روزه داران غرفه های فرهنگی و اجتماعی با همکاری فرهنگسرای رازی در چهارراه ولی عصر(عج) ویژه برنامه هایی برای برپایی هر چه باشکوه تر روز قدس تدارک دیده شده است.
وی در ارتباط با ویژه برنامه های پیش بینی شده به مناسبت ایام ولادت امام حسن(ع)، ویژه برنامه شهادت امام علی(ع) و ویژه برنامه وفات حضرت خدیجه(س) گفت: برپایی نمایشگاه و تولیدات محتوایی در حوزه عفاف و حجاب در ایام وفات حضرت خدیجه(ع) و ولادت امام حسن (ع) از جمله مهم ترین برنامه های پیش بینی شده در این ایام است.
تهرام/7247//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.