به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی اداره کل استاندارد استان تهران، محمود رضا طاهری با اشاره به حمایت از کالای ایرانی توسط خود تولیدکنندگان آغاز می‌شود، افزود: برای حمایت از حقوق مصرف‌کننده و همچنین تولیدات داخلی، کوچکترین اغماضی در برخورد با تولیدات بی‌‎کیفیت و غیراستاندارد نمی‌شود.
وی همچنین با تاکید بر رعایت کیفیت در تولید کالا از سوی تولیدکنندگان داخلی، از ابطال پراونه استاندارد فرآورده های غیر استاندارد و بی کیفیت در استان تهران خبر داد.
طاهری اظهار داشت: پروانه استاندارد فراوردهای بهداشتی از جمله دستمال کاغذی، کاغذ توالت به صورت رول، حوله کاغذی به صورت رول با نام تجارتی نرمه، مایع و ژل ظرفشویی با نام تجارتی اتکا - سبا به دلیل نداشتن کیفیت باطل شد.
وی افزود: همچنین پروانه استاندارد آبگرمکن برقی مخزن‌دار با نام تجارتی هامرصنعت پارس، پریز،دوشاخه، محافظ الکترونیکی برای مصارف خانگی با نام تجارتی الکتروسپید، ترمز ایمنی آسانسور با نام تجارتی آلن شاهوردی، شیرآلات بهداشتی اهرمی مکانیکی با نام تجارتی سروش و معیری‌فرد، وسایل پخت‌وپز گازسوز خانگی با نام تجارتی زارتی و گرم‌کننده برقی مایعات با نام تجارتی یوسف‌زاده آپولون نیز باطل شد.
تهرام/1735**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.