به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه های این هفته نماز جمعه قرچک گفت: مقابله با دشمنان قسم خورده نظام امری است که همه افراد باید به آن اهتمام داشته باشند و این مهم فقط مربوط به مرزهای کشور نیست، همانطور که اگر ایران در مقابله با داعش در کشور عراق و سوریه مداخله نمی کرد، امروز مجبور بودیم که در خیابان های شهرهای خودمان با آن ها نبرد کنیم.
وی با اشاره به لزوم افزایش قدرت دفاعی کشور گفت: بخشی از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی به قدرت دفاعی و موشکی کشور بر می گردد که اگر این قدرت نبود امروز دشمنان نظام کشور را با خاک یکسان می کردند.
وی تصریح کرد: امروز کشور به دانش دفاعی بومی نیاز دارد و برای این امر هیچگاه به دنبال اجازه بیگانگان نخواهد بود، جوانان ایران همانطور که در صنعت توانستند ایران را به پیشرفت و توسعه برسانند ، در دانش دفاعی نیز بدون در نظر گرفتن زیاده خواهی دشمن ، ایران را به اوج اقتدار می رسانند.
اسماعیلی با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: در جامعه اسلامی که از عنایات خداوند متعال برخوردار است، نباید به حمایت بیگانگان چشم دوخت، اگر اعتقادات خود را به نظام ، انقلاب و رهبر معظم انقلاب افزایش دهیم ، پیشرفت را می توان با وجود تمامی محدودیت ها به دست آورد.
امام جمعه قرچک تأکید کرد: مسئولان باید بدانند که استکبار هیچ گاه قابل اعتماد نیست، آن ها فقط به فکر منافع خویش بوده و هر جا که منافعشان تأمین نشود، همه چیز را زیر پا می گذارند.
وی از مسئولان خواست تا به جای چشم داشتن به بیگانگان ، به توانائی و ظرفیت جوانان کشور اعتماد کرده و با در پیش گرفتن سیاست های اقتصاد مقاومتی ، کشور را در برابر تهدیدهای اقتصادی دشمنان مصون کنند.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.